کد خبر: ۹۳۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
تعداد بازدید: ۲۳۷
وکلای خانواده مرحومه امینی باید توجه داشته باشند که اگر با اقدامات حاشیه‌سازی و خلاف‌گویی او خساراتی متوجه موکل خود کنند، مسئول خواهند بود.

هشدار روزنامه «جوان» به وکلای خانواده مهسا امینیبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه جوان ،وکلای خانواده مرحومه امینی باید توجه داشته باشند که اگر با اقدامات حاشیه‌سازی و خلاف‌گویی او خساراتی متوجه موکل خود کنند، مسئول خواهند بود.

وکلای خانواده مرحومه امینی باید توجه داشته باشند که اگر با اقدامات حاشیه‌سازی و خلاف‌گویی او خساراتی متوجه موکل خود کنند، مسئول خواهند بود، بنابراین باید در تصرفات و اقدامات خود مصلحت خانواده مرحومه امینی را مراعات کنند و از اختیارات داده شده تجاوز نکنند و اگر نمی‌توانند، این پرونده را به دیگری واگذار کنند.

گزارش کارشناسی پزشکی قانونی فصل‌الخطاب است. حالا و با معلوم شدن ابعاد فوت مهسا امینی و تبرئه پلیس در این قضیه، نوبت محاکمه اغتشاشگران و همه کسانی است که مردم را به اغتشاش دعوت کردند. دروغ‌پردازی‌های بسیاری باعث شد که عده‌ای با تهییج به خیابان‌ها بیایند و جان و مال مردم را به خطر بیندازند. حساب جوانانی که احساساتی شده و اعتراض خودشان را کف خیابان‌ها اعلام کردند، به‌کنار،، اما باید با سردستگان و عوامل اصلی برهم‌زدن نظم و امنیت عمومی مطابق قانون قاطع و بازدارنده برخورد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: