کد خبر: ۹۳۲۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱
تعداد بازدید: ۱۸۲
با تلاش شبکه اطلاعاتی بسیج در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و همکاری مردمی، رصد، شناسایی و دستگیری تعدادی از هسته های اولیه تشویش کنندگان اذهان عمومی دستگیر شدند.

با تلاش شبکه اطلاعاتی بسیج، گروه ۷ نفره توزیع شب نامه در قزوین بازداشت شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس  ،با تلاش شبکه اطلاعاتی بسیج در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و همکاری مردمی، رصد، شناسایی و دستگیری تعدادی از هسته های اولیه تشویش کنندگان اذهان عمومی دستگیر شدند.

طی این گزارش، رصد، شناسایی و دستگیری تعدادی از هسته های اولیه تشویش کنندگان اذهان عمومی و عوامل توزیع شب نامه های فراخوان تجمعات غیر قانونی، با تلاش شبکه اطلاعاتی بسیج در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و همکاری مردمی صورت گرفت.

گفتنی است هسته اولیه، گروهی متشکل از ۷ زن و مرد که با هدف تشویش اذهان عمومی و تحریک مردم جهت شکل دهی تجمعات و حوادث ضد امنیتی، اقدام به انتشار شب نامه و شعارنویسی می کردند با اطلاع رسانی مردمی از طریق شبکه اطلاعات بسیج مورد رصد و اشراف اطلاعاتی قرار گرفته و در حین ارتکاب جرم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: