کد خبر: ۹۳۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۱۸۸
اخبار جدیدی پیرامون انتقال مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو منتشر شده است.

مانع بزرگ برای جدایی طارمی از پورتوبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: اخبار جدیدی پیرامون انتقال مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو منتشر شده است.

بعد از درخشش مهدی طارمی در بازی با بایرلورکوزن دوباره رسانه‌های اروپایی از جدایی قریب الوقوع مهدی طارمی از پورتو خبر می‌دهند.

مهدی طارمی در ابتدای فصل گفته بود اگر جای رییس باشگاه پورتو بود مهدی طارمی را در این برهه از زمان به یکی از تیم‌های خواهان می‌فروخت. این اظهارنظر حاشیه‌هایی بهمراه داشت تا جایی که مهدی طارمی مجبور شد با انتشار پیامی توضیح دهد که از حضور در تیم فعلی لذت می‌برد.

مهدی طارمی با این که یک فصل و نیم دیگر با پورتو قرارداد دارد می‌تواند اردوی این تیم را ترک کند. بند جدایی قرارداد او برای این بازیکن که از سن ۳۰ سالگی عبور کرده است، ۲۰ میلیون دلار است و واقعیت این است برای خرید چنین بازیکنی در چنین شرایطی باشگاه‌های اروپایی باید ریسک کنند چرا که با توجه به شرایط سنی مهدی طارمی قادر نخواهند بود در ادامه او را حتی به قیمت مشابه بفروشند.

مانع بزرگ دیگری که بر سر انتقال مهدی طارمی وجوددارد قول رییس باشگاه پورتو به سرمربی است. او به سرمربی قول داد که مهدی طارمی را تا پایان فصل جاری حفظ و به پیشنهادات رسیده پاسخ منفی خواهد داد و اگر قرار باشد فروش مهدی طارمی در تعطیلات زمستانی مطرح شود قطعا سرمربی به رییس خواهد گفت قولت یادت نرود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: