کد خبر: ۹۳۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
تعداد بازدید: ۱۴۴
جادی میرمیرانی برنامه‌نویس و دانشمند داده‌ای با بیش از بیست سال سابقه برنامه‌نویسی حرفه‌ای است که تجربه زیادی در زمینه تدریس در حوزه آی تی دارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از دیجیاتو: جادی میرمیرانی برنامه‌نویس و دانشمند داده‌ای با بیش از بیست سال سابقه برنامه‌نویسی حرفه‌ای است که تجربه زیادی در زمینه تدریس در حوزه آی تی دارد.

 

یکی از اعضای خانواده جادی میرمیرانی در اینستاگرام نوشت که امروز او بازداشت شد.

فعال اینترنتی مشهور ایرانی بازداشت شد

دستگیری و غیر فعال‌شدن حساب توییتر و اینستاگرام جادی میرمیرانی، چهره شاخص جامعه متن باز و برنامه‌نویس، اکوسیستم فناوری ایران را شوک‌زده کرد.

جادی با ۱۳۳ هزار دنبال کننده در توییتر و به واسطه فعالیت‌هایش در حوزه آموزش و پادکستی به نام رادیو گیک از مروجان علم و فناوری اطلاعات ایران است.

 

 

دستگیری او پس از چند بازداشت اخیر چهره‌های فناوری مانند عادل طالبی، میثم رجبی، محسن طهماسبی، حسین درواری و آریان اقبال اتفاق افتاد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: