کد خبر: ۹۳۲۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳
تعداد بازدید: ۲۶۰
بعد از فیلترینگ شدن پلتفرم‌هایی نظیر اینستاگرام و واتساپ، تلگرام دوباره پیام رسان محبوب ایرانی ها شد و کاربران بیشتری به آن پیوستند.

تلگرام دوباره پیام‌رسان محبوب ایرانی‌ها شدبه گزارش خبرداغ به نثل از گجت‌نیوز ،اگرچه محدودیت‌های اینترنتی طی دو هفته اخیر شدید و گسترده بوده، اما کاربران زیادی طی همین روزها به تلگرام مهاجرت کرده‌اند. طبق آمار رسمی، در حال حاضر نزدیک به ۴۵ میلیون کاربر ایرانی از پیام رسان تلگرام استفاده می‌کنند زیرا اکنون تلگرام بهترین شبکه اجتماعی است که می‌توان یافت.

ویژگی پروکسی تلگرام این روزها بیش از پیش به درد کابران ایرانی خورده و در شرایطی که تقریبا هیچ پیام رسان خارجی قابل استفاده نیست، هرچند به زحمت، همچنان تلگرام قابل استفاده است و همین موضوع باعث بازگشت دوباره کابران ایرانی به پیام رسان تلگرام شده است.

به گفته آرین اقبال کارشناسان حوزه فناوری، در حال حاضر عده‌ای تأکید می‌کنند که واتساپ برای آنها رفع فیلتر شده و برخی اعلام می‌کنند که همچنان این شبکه اجتماعی فیلتر است. به عقیده اقبال فیلترینگ واتساپ برداشته نشده و مشکل پیش آمده به معنی وجود مشکل در سیستم فیلترینگ کشور است. اقبال همچنین بیان داشت: این روزها کاربران زیادی بر اثر فیلترینگ واتساپ، به تلگرام روی آورده‌اند. اگر قرار بر فیلترینگ دائمی واتساپ باشد، کاربران میان این دو پیام‌رسان، تلگرام را انتخاب می‌کنند؛ چرا که این پیام‌رسان کیفیت بالاتر و ویژگی‌های بهتری نسبت به واتس‌اپ دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: