کد خبر: ۹۳۲۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۱۲۵
گزارشگر کانال ۱۲ در ابتدای گزارش خود به خبرنگار کانال ۱۲ سلام کرد و گفت :" من در کنار معترضان در تهران هستم... و اکنون در حال فیلمبرداری مخفیانه از تظاهرات هستم."

به گزارش خبرداغ به نقل از عصر ایران: یک کانال تلویزیون اسراییل شب گذشته گزارشی از اعتراضات شبانه در خیابان های تهران پخش کرد.

به نقل از وبگاه "تایمز اسراییل"، شبکه ۱۲ تلویزیون اسراییل شب گذشته یک گزارش مخفیانه و اختصاصی را از اعتراضات شبانه در تهران پخش کرد.

پخش گزارش مخفی شبکه اسراییلی از اعتراضات تهران

در این گزارش که تاریخ ضبط آن مشخص نیست، گزارشگر شبکه 12 که برای شناسایی نشدن خود، نقاب به صورت زده و صدای تغییر داده شده بود، با سلام به " شالوم احد" مجری اخبار کانال 12 تلویزیون اسراییل، گزارش خود را از سطح شهر تهران و در کنار گروهی از معترضان روایت کرد.

گزارشگر کانال 12 در ابتدای گزارش خود به خبرنگار کانال 12 سلام کرد و گفت :" من در کنار معترضان در تهران هستم... و اکنون در حال فیلمبرداری مخفیانه از تظاهرات هستم."

 

 

این گزارشگر سپس صحنه هایی را از شعارهای خیابانی معترضان نشان داد و حتی با چند تن از آنها برای گزارش خود مصاحبه کرد.

پخش گزارش مخفی شبکه اسراییلی از اعتراضات تهران

صحنه ای از گزارش ادعایی میدانی شبکه 12 تلویزیون اسراییل از اعتراضات شبانه در تهران

بر اساس گزارش تایمز اسراییل، معلوم نیست این گزارش در چه تاریخی ضبط شده است و به نظر می رسد تاریخ آن در زمان اوایل اعتراضات باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: