کد خبر: ۹۳۲۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
تعداد بازدید: ۱۷۴
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۳۸۰ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۰ بیمار نیز در این بازه زمانی جان خود را از دست دادند.

آخرین آمار کرونا در ایران، ۱۲ مهر ۱۴۰۱: فوت ۱۰ نفر در شبانه روز گذشته / شناسایی ۳۸۰ بیمار جدید کروناییبنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۳۸۰ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۰ بیمار نیز در این بازه زمانی جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، از دیروز تا امروز ۱۲ مهرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۰۴ نفر از آنها بستری شدند.

به این ترتیب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۵۰ هزار و ۴۰۱ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۴۵۸ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۲۶ هزار و ۷۵۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۱۴۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۴ میلیون و ۱۳۹ هزار و ۹۱۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۹۱ هزار و ۲۹۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۴۹۲ هزار و ۷۶۲ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۲۴۲ هزار و ۹۴۱ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۸۲۶ هزار و ۹۹۴ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۱۰ هزار و ۷۲۷ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

در حال حاضر نیز هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز نیست، ۱۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۰۰ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: