کد خبر: ۹۳۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵
تعداد بازدید: ۱۱۳
در پی دستور مقام قضایی ایلام مبنی بر جلب مردی به علت محکومیت مالی، مأموران پس از شناسایی و هماهنگی لازم به محل اختفای وی مراجعه و متهم را دستگیر کردند.

مرگ غریب یک محکوم مالی پس از دستگیری و هنگام انتقال به بازداشتگاهبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه ایران : در پی دستور مقام قضایی ایلام مبنی بر جلب مردی به علت محکومیت مالی، مأموران پس از شناسایی و هماهنگی لازم به محل اختفای وی مراجعه و متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ «فرزاد یاسمی» معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام در تشریح این خبر گفت: متهم پس از دستگیری و هنگام انتقال از سوی مأموران ناگهان شروع به خودزنی کرد که بلافاصله به اورژانس منتقل شد و مقام قضایی با اطلاع از موضوع برای پیگیری اقدامات درمانی و سیر مراحل قانونی به محل مراجعه کرد.
این مسئول انتظامی بیان داشت: با این حال اقدامات درمانی در محل مؤثر واقع نشد و متهم به علت شدت جراحات وارده فوت کرده و جسد به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: