کد خبر: ۹۳۲۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۱۴۳
نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس گفت: نمایندگان مجلس بر برخورد قاطع قوه قضائیه با برهم‌زنندگان نظم عمومی در اغتشاشات روزهای اخیر در کشور تأکید کردند.

نمایندگان مجلس: قوه قضائیه با برهم زنندگان نظم عمومی برخورد کندبه گزارش خبرداغ ،ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: نمایندگان مجلس با امضای بیانیه‌ای اغتشاشات اخیر در کشور را محکوم کردند.

وی افزود: نمایندگان در این بیانیه صراحتاً حمایت خود را از دستگاه‌هایی که به تأمین امنیت مردم در اغتشاشات اخیر پرداختند، اعلام و از این دستگاه‌ها و پرسنل آنها تقدیر و تشکر کردند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمایندگان در بیانیه خود همچنین بر برخورد قاطع قوه قضائیه با برهم زنندگان نظم عمومی در اغتشاشات اخیر کشور تأکید کردند.

ابوترابی خاطرنشان کرد: این بیانیه به امضای حدود یکصد نفر از نمایندگان رسیده و امضاهای آن رو به افزایش است.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: