کد خبر: ۹۳۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
تعداد بازدید: ۱۷۶
وزیر کشور، تقویت حمل و نقل عمومی کشور را برای رفاه مردم و دانش‌افزایی در حوزه صنایع مهم دانست و گفت: این اقدام با جدیت دنبال می‌شود.

وزیر کشور: تقویت حمل و نقل عمومی کشور شتاب می‌گیردبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، احمد وحیدی روز شنبه در نشست مشترک با هیأت‌رئیسه مجلس و تولیدکنندگان داخلی بزرگ در حوزه حمل و نقل عمومی گفت: تقویت حمل و نقل عمومی درون‌شهری و برون‌شهری از جمله برنامه‌های اصلی وزارت کشور است و در این خصوص قراردادهای خوبی با شرکت‌های بزرگ داخلی منعقد شده است.

وی با اشاره به قرارداد خرید هشت هزار دستگاه اتوبوس درون‌شهری، ون، تاکسی و ماشین‌آلات آتش‌نشانی گفت: تلاش داریم طی تعامل نزدیک با سازندگان داخلی، کیفیت با رعایت شرایط استاندارد ارتقا یابد تا پاسخگوی نیازهای حمل و نقل عمومی کشور باشیم.

وزیر کشور همچنین به برنامه‌ریزی برای تقویت ماشین‌آلات‌سنگین نظیر لودر، بولدوزر و سایر تجهیزات اشاره کرد و خاطرنشان کرد: استفاده از تولید داخلی با محوریت رونق تولید برای اشتغال‌زایی و همچنین دانش‌افزایی در حوزه صنایع است و این کار به صورت جدی دنبال می‌شود.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: