کد خبر: ۹۳۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹
تعداد بازدید: ۱۶۹
مداح اهل بیت گفت: دولت سامانه ۱۱۱ را ایجاد کرده است تا مردم اعتراضات خود را منعکس کنند.

مداح معروف: مردم اعتراضات خود را به ۱۱۱ بگویند!به گزارش خبرداغ به نقل از فارس: مداح اهل بیت گفت: دولت سامانه ۱۱۱ را ایجاد کرده است تا مردم اعتراضات خود را منعکس کنند.

مرتضی طاهری:

این اعتراضات به بهانه فوت یک خانم رخ داده است که مشابه این اتفاق ممکن است هرروز در دنیا نه فقط در کشور ما رخ دهد. ممکن است در بیمارستان، مسیر مدرسه، مسیر گردش و ... افرادی به هر دلیل از دنیا بروند اما در این مورد، با تدارکات و تمهیداتی که از قبل آماده کرده بودند و منتظر فرصت بودند، به میدان آمدند.

(با اشاره به اینکه مردم مشکلات معیشتی دارند و سختی‌های زندگی آن‌ها را اذیت می‌کند اما علاقه‌مند به نظام هستند): باید مجرا و مسیر قانونی برای اعتراضات مردمی اندیشیده شود که یکی از آن‌ها، رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها هستند که باید حرف و اعتراض مردم را منعکس کنند.

 

 

دولت هم سامانه ۱۱۱ را ایجاد کرده است تا مردم اعتراضات خود را منعکس کنند. البته مردم باید بدانند که مسئولین، بسیاری از مشکلات را می‌دانند و به دنبال راه‌حل هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: