کد خبر: ۹۳۲۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
تعداد بازدید: ۱۷۵
امروز در تعدادی از دانشگاه های کشور از جمله بهشتی، تهران، خوارزمی، مشهد، اراک، تهران مرکز، رازی کرمانشاه، زنجان، علوم تحقیقات، بوشهر و... تعدادی از دانشجویان در اعتراض به وقایع اخیر از حضور در کلاس‌های درس خودداری کرده و دست به تجمع اعتراضی زدند.

روایت یک خبرگزاری از تجمعات امروزِ دانشگاه‌هابه گزارش خبرداغ به نبا شروع رسمی کلاسهای آموزشی و همزمان با بازگشایی دانشگاه‌ها، صبح امروز برخی دانشگاهها شاهد اعتراضات دانشجویی بود.

روایت فارس از تجمعات اعتراضی امروز را بخوانید:

دانشجویان شعارهای سیاسی و فرهنگی سر می‌دادند. دانشجویان نسبت به عملکرد پلیس و برخوردهای صورت گرفته معترضند و بعضا شعارهای هیجانی و تندی نیز سر می‌دهند.

همزمان تعداد دیگری از دانشجویان نیز در مخالفت با اعتراضات در محوطه دانشگاه‌ها شعارهایی مبتنی بر نگاه و سلیقه خود سر دادند. در برخی موارد محوطه دانشگاه به عرصه شعاردادن و کنایه زنی‌های دو طیف نسبت به هم تبدیل می‌شد که با پادرمیانی اساتید و دانشجویان سالهای بالاتر برای لحظاتی فروکش می‌کرد اما دوباره با بهانه‌ای از سر گرفته می‌شد.

 

 

اما همزمان با این تجمعات تعدادی از مردم در بیرون دانشگاه و حوالی میدان انقلاب اقدام به شعار دادن کردند که ماموران انتظامی با آنها برخورد کرد.

در تجمع بیرون دانشگاه برخی افراد توسط پلیس بازداشت شده اند.

 

 

به نقل از اصلاحات پرس، امروز در تعدادی از دانشگاه‌های کشور به غیر از تهران از جمله خوارزمی، مشهد، اراک، رازی کرمانشاه، زنجان، بوشهر و... تعدادی از دانشجویان در اعتراض به وقایع اخیر از حضور در کلاس‌های درس خودداری کرده و دست به تجمع اعتراضی زدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: