کد خبر: ۹۳۱۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
تعداد بازدید: ۱۶۶
روند قیمت‌ طلا در بازارهای جهانی در ۲۴ ساعت گذشته صعودی شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، هر اونس طلا در بازارهای جهانی هزار و ۶۳۱ دلار و ۴۷ سنت قیمت خورده است که در ۲۴ ساعت گذشته ۳ دلار و ۵۱ سنت گران شده است، هر اونس طلا در ۳۰ روز گذشته ۱۱۱ دلار و ۸۱ سنت ارزان شده است که کاهش قیمت بیش از ۶ درصدی است و در ۶ ماه گذشته نیز هر اونس طلا ۲۹۶ دلار و ۲۲ سنت ارزان شده است.

 

طلا صعودی شد/ چه آینده پیش روی فلز زرد است؟

توقف جزئی در افزایش ارزش دلار موجب بازیابی جذابیت فلز زرد شده است اگرچه خطرات افزایش نرخ بهره همچنن این فلز گران‌بها را تهدید می‌کند.

به گفته کارشناسان این نوسانات قیمتی بهبودی جزئی است که بعید ست تغییری در روند کلی آن ایجاد کند؛ با این حال، طلا به دلیل افزایش شدید نرخ بهره که هزینه فرصت نگهداری شمش بدون بازده را افزایش می دهد، با فشار مواجه است.

چارلز ایوانز، رئیس فدرال رزرو شیکاگو روز سه شنبه گفت: بانک مرکزی ایالات متحده باید در سال جاری حداقل یک درصد دیگر نرخ بهره را افزایش دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: