کد خبر: ۹۳۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶
تعداد بازدید: ۳۱۷
کریم باقری، پیشکسوت فوتبال ایران با انتشار متن و تصویری از علی کریمی، فوتبالیست مشهور در برابر حواشی اخیر علیه او دفاع کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: کریم باقری، پیشکسوت فوتبال ایران با انتشار متن و تصویری از علی کریمی، فوتبالیست مشهور در برابر حواشی اخیر علیه او دفاع کرد.

 

 

کریمی باقری در اینستاگرام خود نوشت:

دفاع جانانه چهره مطرح فوتبال از علی کریمی

روز گذشته حسن عباسی به علی کریمی و آزمون حمله کرده بود.

مواضع اخیر علی کریمی در ماجرای فوت مهسا امینی، دختر 22 ساله بازتاب گسترده‌ای در بین کاربران  فضای مجازی داشته است.

 

 

حمید رسایی فعال سیاسی اصولگرا و نماینده سابق مجلس در اظهاراتی جنجالی خواستار توقیف اموال علی کریمی، چهره مطرح فوتبال ایران شد!

 مهسا امینی دختر ۲۲ساله‌ای بود که از سوی نیروهای گشت ارشاد بازداشت شد و به دنبال آن همان روز دستگیری در بازداشتگاه وزرای تهران دچار عارضه قلبی و مغزی شد. او که در حالت کما در بیمارستان کسری بستری بود، درگذشت.

 

 

پیکر مهسا امینی در سقز به خاک سپرده شد.

در چند روز گذشته تعدادی از شهروندان در اعتراض به عملکرد گشت‌ ارشاد و مرگ مهسا امینی تجمعاتی را در تهران و چند شهر دیگر برگزار کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: