کد خبر: ۹۳۱۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۱۵۸
مهاجم استقلال فعلا در تمرینات گروهی این تیم حضور ندارد و وضعیتش برای بازی با گل‌گهر نامشخص است.

وضعیت مبهم مهاجم استقلال برای دیدار با گل‌گهربه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه :پیمان بابایی در بازی استقلال مقابل نساجی، بعد از گلی که در دقیقه ۴ به ثمر رساند، ضربه‌ای به پایش برخورد کرد و به همین خاطر در بین دو نیمه هم تعویض شد. درباره او گفته می‌شد که مصدومیتش جدی نیست و به زودی به تمرینات گروهی برمی‌گردد اما تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده است.

بابایی این روزها به صورت اختصاصی در تمرینات استقلال کار می‌کند و در تمرینات گروهی غایب است تا ابهام ها درباره وضعیت او بیشتر شود.

مهاجم استقلال فعلا زیر نظر کادر پزشکی کار می‌کند و امیدوار است طی روزهای آینده با بهبودی کامل به تمرینات برگردد. با این حال شرایط او برای مسابقه با گل‌گهر در هفته هفتم هنوز مشخص نیست و باید دید او به بازی حساس روز ۹ مهرماه خواهد رسید یا نه.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: