کد خبر: ۹۳۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲
تعداد بازدید: ۱۹۱
سازمان تأمین‌اجتماعی با رد شایعات مربوط به عدم اعمال افزایش مستمری بازنشستگان سایر سطوح، اعلام کرد طبق وعده مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، مستمری شهریور ماه بازنشستگان سایر سطوح با اعمال افزایش موضوع مصوبه شورای عالی کار محاسبه شده و در حال پرداخت است.

تامین‌ اجتماعی:‌ حقوق شهریور بازنشستگان با اعمال افزایش مصوبه شورای عالی کار در حال پرداخت استبه گزارش خبرداغ ، سازمان تأمین‌اجتماعی با رد شایعات مربوط به عدم اعمال افزایش مستمری بازنشستگان سایر سطوح، اعلام کرد طبق وعده مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، مستمری شهریور ماه بازنشستگان سایر سطوح با اعمال افزایش موضوع مصوبه شورای عالی کار محاسبه شده و در حال پرداخت است.

در پی خبر اشتباه یک خبرگزاری که در کانال تلگرامی خود مدعی شده حقوق شهریور ماه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی بدون اعمال افزایش پرداخت شده است، از بعدازظهر امروز (دوشنبه 28 شهریور ماه) برخی سایت‌های خبری و کانال‌های فعال در فضای مجازی نیز این خبر را بازنشر کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارگر بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
0
0
درباره افزایش حقوق مستمری‌بگیران اطلاع‌رسانی کنند
از ابتدای سال تاکنون چندین‌بار در مورد نحوه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اخبار گوناگونی منتشر و بعد مدتی تکذیب شده و حال بعد از این‌ مدت گویا قرار است ۳۸ درصد به حقوق آنان اضافه و همراه با مستمری‌ شهریور ماه پرداخت شود که انتظار می‌رود مسئولان سازمان تامین اجتماعی اطلاع‌رسانی دقیقی از نحوه افزایش حقوق‌های بازنشستگان تامین اجتماعی داشته باشند. امیدواریم افزایش حقوق‌ها به سود حداقل‌بگیران تامین اجتماعی هم باشد و مانع از ذایل‌شدن حق و حقوق آنان شود.
کارگر بازنشسته
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: