کد خبر: ۹۳۱۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
تعداد بازدید: ۱۴۷
رئیس پلیس راه خوزستان گفت: زائران، خسته به کشور برمی‌گردند و بلافاصله و بدون استراحت شروع به رانندگی و حرکت به سمت شهر سکونت‌شان می کنند؛ از همه زائران می‌خواهیم حتما قبل از حرکت خوب استراحت کنند تا دچار مشکل نشوند.

ترافیک سنگین در محورهای منتهی به مرزهای خوزستان / افزایش شدید واژگونی خودروهای زائرانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رئیس پلیس راه خوزستان از ترافیک سنگین در محورهای منتهی به مرزهای استان خبر داد.

سرهنگ رضا دولتشاهی  با اشاره به آخرین وضعیت محورهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محورهای اهواز – چذابه و اهواز – خرمشهر پرحجم اما روان است و مشکل و گره ترافیکی در این مسیرها وجود ندارد.

وی افزود: مشکل کنونی افزایش شدید واژگونی‌های خودروها در دو سه روز اخیر است که منجر به مصدومیت بسیاری از زائرن و یا جان باختن تعدادی از آن‌ها شده است.

رئیس پلیس راه خوزستان با بیان این‌که اکثر این واژگونی‌ها به دلیل خستگی و خواب آلودگی رخ داده‌اند، گفت: زائران، خسته به کشور برمی‌گردند و بلافاصله و بدون استراحت شروع به رانندگی و حرکت به سمت شهر سکونت‌شان می کنند؛ از همه زائران می‌خواهیم حتما قبل از حرکت خوب استراحت کنند تا دچار مشکل نشوند.

دولتشاهی بیان کرد: با توجه به این‌که در کشور عراق کمی مشکل حمل و نقل وجود داشته است، زائران به تدریج در حال بازگشت به کشور هستند بنابراین پیش‌بینی می‌شود امروز نیز شاهد پیک بازگشت زائران به کشور باشیم و سپس ترافیک روند عادی داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: