کد خبر: ۹۳۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
تعداد بازدید: ۱۶۹
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در ۲۴ ساعت گذشته ۶۴۶ بیمار کووید۱۹ در کشور شناسایی شده و ۲۲ بیمار نیز متاسفانه جان خود را از دست دادند.

شناسایی ۶۴۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا؛ ۲۲ نفر جان باختندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، از دیروز تا امروز ۲۳ شهریورماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۴۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۳۰ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۴۰ هزار و ۹۶۲ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۲۴۳ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۱۸ هزار و ۱۱۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۴۳۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۳ میلیون و ۹۵۷ هزار و ۲۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۵۶ هزار و ۳۰۰ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۹۱۶ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۹۹ هزار و ۱۷۵ نفر نیز دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند.

در شبانه روز گذشته نیز ۱۹ هزار و ۴۱۴ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

به این ترتیب مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۶۰۵ هزار و ۳۹۱ دُز رسید.

همچنین در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز نیست. ۳۵ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۴۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۷۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: