کد خبر: ۹۳۰۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
تعداد بازدید: ۱۱۵
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: علت اصلی ترافیک تهران به ظرفیت معابر و تعداد خودرهایی که در شهر تهران هستند مربوط می‌شود، تقریباً هشت برابر ظرفیت معابر شهر تهران خودرو و موتور سیکلت در این شهر درحال تردد هستند.

فوت سالانه ۶۰۰ نفر در صحنه تصادف در تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، سرهنگ محمد رازقی بیان کرد: ترافیک دو معضل دیگر برای تهران ایجاد کرده است، یکی از آن‌ها مسئله ایمنی است، به دلیل وضعیت ترافیک و حمل و نقل متاسفانه ما در تهران سالی ۶۰۰ نفر فوتی در محل حادثه و همچنین حدود ۲۰ هزار نفر تصادف جرحی در سال داریم. معضل بعدی که ترافیک برای تهران درست کرده آلودگی هوا است، معمولاً در نیمه دوم سال حوالی آذر و دی تهران به اوج آلودگی می‌رسد.

وی ادامه داد: همچنین ترافیک زمان سفر در تهران را طولانی کرده است، این مسئله سبب شده اتلاف انرژی بیشتر شود و از همه مهمتر وقت شهروندان در ترافیک هدر می‌ورد، بعضی مواقع تردد از یک طرف شهر به طرف دیگر دو ساعت طول می‌کشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: