کد خبر: ۹۳۰۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
تعداد بازدید: ۱۳۹
عبدالله ویسی در حال سوگوار مادر خود شد که وی تمام دیدارهای تیم‌های تحت حمایتش را موشکافانه دنبال می‌کرد.

وداع عبدالله ویسی با بزرگترین حامی خانوادگی/ «گوهر تابش» پیگیر آقای گلی مغانلو بودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، مربی و بازیکنان فوتبال زمان زیادی از زندگی خود را به این صنعت مشغول هستند. به قدری که حتی خانواده‌های آن‌ها ناخواسته با چنین موضوعاتی درگیر می‌شوند. صبح امروز خبر درگذشت مادر عبدالله ویسی منتشر شد و این موضوع بهانه‌ای شد تا دلواپسی و واکنش مادر این مربی را در یکی از سخت‌ترین دوران مربیگری‌اش یادآور شد.

عبدالله ویسی در مرداد سال 1399 هدایت پیکان را به عهده داشت اما این تیم یکی از گزینه‌های سقوط به حساب می‌آمد و کار برای خودروسازان خیلی سخت دنبال می‌شد.

در آن مقطع زمانی وقتی پیکان و صنعت نفت در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند، ویسی محروم بود و به ناچار باید از روی سکوها تیمش را هدایت می‌کرد. این مربی آنقدر حرص خورد که سیاه و کبود شد.

آن زمان ویسی برای اینکه میزان تعصب و اهمیتش به پیکان را نشان بدهد اعلام کرد که در مدهت 6 ماه نتوانسته به اهواز برود و مادرش را ببیند. شادروان «گوهرتابش» مادر 80 ساله عبدالله موشکافانه بازی‌های تیم تحت هدایت پسرش را دنبال می‌کرد که علاوه بر استرس نیفتادن تیم پسرش حتی نگران آقای گلی شهریار مغانلو و نیمکت نشینی علی حمودی بود.

G9FhIrfnmE0I

این شرایط سخت در حالی برای ویسی اتفاق می افتاد که او روزی با استقلال خوزستان در بالاترین سطح فوتبال ایران قهرمان شد اما به مرور زمان کمی شرایط برای او خوب پیش نرفت و در نهایت از پیکان هم در آستانه شروع لیگ برتر کنار گذاشته شد.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: