کد خبر: ۹۳۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
تعداد بازدید: ۱۴۳
وزیر ورزش و جوانان گفت: به دلسوزان ورزش و اخلاق حرفه‌ای به ویژه فوتبال اطمینان می‌دهیم که با همکاری و هماهنگی بیشتر و هم‌افزایی سایر دستگاه‌های مربوطه، با تهیه و اجرای پیوست فرهنگی که مورد تاکید دولت محترم‌ است انشاا... روز به روز در برگزاری مسابقات آینده شرایط بهتری حکم‌فرما خواهد شد.

بسجادی: وزارت ورزش خود را موظف به رعایت موازین شرعی در میادین ورزشی می‌دانده گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا، «سیدحمید سجادی» تاکید کرد وزارت ورزش و جوانان همواره خود را موظف به رعایت موازین شرعی در میادین ورزشی می‌داند و ارتکاب به ناهنجاری ولو از جانب عده‌ای معدود را خط قرمز خود می‌داند.

 سیدحمید سجادیوزیر ورزش و جوانان با تاکید بر این‌که وزارت‌خانه متبوعش همواره خود را موظف به رعایت موازین شرعی در میادین ورزشی دانسته است، اعلام کرد: وزارت ورزش و جوانان همواره ارتکاب ناهنجاری ولو از جانب عده‌ای معدود را خط قرمز خود می‌داند و وزارت‌خانه با همین نگاه، آنچه در برخی مسابقات ورزشی رخ داده را با حساسیت ویژه دنبال می‌کند.

وی افزود: تلاش این وزارتخانه برگزاری مسابقات با نشاط و به دور از هرگونه ناهنجاری، بی‌اخلاقی و نادیده گرفتن مسائل شرعی با همکاری سایر دستگاه‌های مسئول و مرتبط است. بروز رفتارهای حرفه‌ای توسط افراد دخیل در برگزاری یک مسابقه از جمله مسئولان ساماندهی مسابقات، نیروهای انتظامی، اعضای محترم شورای تامین، بازیکنان و عوامل تیم‌ها، کانون هواداران باشگاها و تیم ملی، رسانه‌ها و تماشاگران می‌تواند در برگزاری هر چه بهتر و منظم‌تر مسابقات موثر واقع شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: به دلسوزان ورزش و اخلاق حرفه‌ای به ویژه فوتبال اطمینان می‌دهیم که با همکاری و هماهنگی بیشتر و هم‌افزایی سایر دستگاه‌های مربوطه، با تهیه و اجرای پیوست فرهنگی که مورد تاکید دولت محترم‌ است انشاا... روز به روز در برگزاری مسابقات آینده شرایط بهتری حکم‌فرما خواهد شد و مساله خارج از عرفی رخ نخواهد داد و این مهم اتفاق می‌افتد مگر با همکاری تماشاگران و رعایت موازین شرعی و ارزش‌ها. طبیعی است وزارت ورزش و جوانان از سایر نهادهای مربوط توقع و انتظار دارد که برای برگزاری هر چه بهتر، منظم‌تر و باشکوه‌تر شدن مسابقات ورزشی طراحی مدبرانه و هوشمندانه به‌عمل آورده به گونه‌ای که محیط ورزشگاه و تماشاگران را با طیب خاطر و امنیت روانی به یک محیطی فرهنگی- ورزشی امیدآفرین و نشاط بخش تبدیل کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: