کد خبر: ۹۳۰۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
تعداد بازدید: ۲۰۷
بیشترین میزان درآمدی که بانک تجارت در مردادماه از خود بر جای گذاشت متعلق به بخش «مرابحه» با یک هزار و ۵۸۵ میلیارد تومان بود.

درآمد ۵ همتی بانک تجارتبه گزارش خبرداغ به نقل از بورس نیوز: بانک تجارت در گزارش فعالیت ماهانه خود که منتهی به پایان مردادماه سال جاری بود، میزان درآمد‌های عملیاتی محقق‌شده را نزدیک به مبلغ ۵ هزار میلیارد تومان به ثبت رساند و از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه نیز مجموع درآمد‌های محقق‌شده این بانک به ۲۴ هزار و ۷۵۸ میلیارد تومان رسید.

بیتشرین میزان درآمد عملیاتی محقق‌شده "وتجارت" در مردادماه متعلق به تسهیلات اعطایی با مبلغی نزدیک به ۴ هزار میلیارد تومان بود که ۸۱ درصد از این میزان درآمد را به خود اختصاص داده است و پس از آن نیز بیشترین درآمد محقق‌شده مربوط به درآمد کارمزد با ۵۴۴ میلیارد تومان بود.

همان‌طور که گفته شد درآمد تسهیلات اعطایی که بانک تجارت در مردادماه به دست آورد مبلغی بالغ‌بر ۴ هزار میلیارد تومان بود و از ابتدای سال مالی تا پایان پنجمین ماه از سال جاری نیز مجموع درآمد تجمیعی این بخش برابر با ۱۸ هزار و ۷۵۱ میلیارد تومان شناسایی شد، میزان درآمدی که طی این دوره اعلام شد در مقایسه با تیرماه نزدیک به یک درصد افزایش پیدا کرد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۰ درصد افزایش درآمد تسهیلات اعطایی را در کارنامه مالی خود به ثبت رساند.



درآمد محقق‌شده وتجارت به 5 همت رسید+بورس نیوز

بیشترین میزان درآمدی که بانک تجارت در مردادماه از خود بر جای گذاشت متعلق به بخش «مرابحه» با یک هزار و ۵۸۵ میلیارد تومان بود و بعد از بخش «مرابحه» عمده‌ترین درآمد تسهیلات اعطایی به «فروش اقساطی» با ۶۴۷ میلیارد تومان اختصاص یافت، از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه میزان درآمدی که از بخش مرابحه به دست آمد برابر با ۵ هزار و ۲۲۹ میلیارد تومان بود.

سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری که بانک تجارت به مشتریان خود پرداخت کرد برابر با مبلغ ۳ هزار میلیارد تومان بود، این مبلغ طی ۵ ما گذشته که از ابتدای سال مالی گذشته است بالغ‌بر ۱۵ هزار میلیارد تومان به ثبت رسید، بیشترین میزان پرداختی جهت سود سپرده سرمایه‌گذاری مربوط به «سپرده‌های بلندمدت ۲ ساله» با یک هزار و ۴۷۹ میلیارد تومان بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: