کد خبر: ۹۳۰۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۱۳۳
دومنیکو تدسکو از سرمربیگری آر بی لایپزیگ اخراج شد.

سرمربی لایپزیگ اخراج شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، شکست خانگی تحقیرآمیز در لیگ قهرمانان اروپا پس از شروع ضعیف در بوندس لیگا باعث شد تا دومینیکو تدسکو کمتر از یک سال شغل خود را از دست بدهد.

چهار ماه پس از اینکه تیم لایپزیگ را به اولین جام مهم خود در فینال جام حذفی آلمان رساند، دومینیکو تدسکو بهای شروع وحشتناک تیم تحت حمایت ردبول در فصل را پرداخت.

در بیانیه باشگاه آلمانی آمده است: "آر بی لایپزیگ از همکاری با دومینیکو تدسکو جدا شد. دستیاران مربی آندریاس هینکل و مکس اوروانتسکی نیز باشگاه را ترک کردند. لایپزیگ جانشین او را در زمان مناسب معرفی خواهد کرد."

تدسکو که در آخرین حضور خود در بوندسلیگا شالکه را به لیگ قهرمانان رساند، در دسامبر جانشین جسی مارش شد و لایپزیگ را از رتبه یازدهم به جمع چهار تیم برتر و قهرمانی در جام حذفی آلمان سوق داد.

اما رکورد یک برد از پنج مسابقه برای شروع فصل بوندسلیگا و شکست‌های سنگین پی در پی مقابل آینتراخت فرانکفورت (4-0) و شاختار دونتسک (4-1) در افتتاحیه لیگ قهرمانان اروپا باعث شد این باشگاه سرمربی را برکنار کند.

اولیور مینتزلاف، مدیرعامل لایپزیگ، گفت: "پس از شروع متوسط ​​ما در فصل بوندسلیگا با 5 امتیاز از پنج بازی، همراه با شکست‌های اخیر مقابل اینتراخت و شاختار، ما معتقدیم که تغییر مدیریت راه درستی برای تغییر سریع اوضاع است."
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: