کد خبر: ۹۳۰۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸
تعداد بازدید: ۱۴۰
تصاویری از طناز طباطبایی،آرین وزیر دفتری و شادی کرم رودی در مراسم فرش قرمز فیلم بی رویا در فستیوال فیلم ونیز ۲۰۲۲ را مشاهده کنید.

به گزارش خبرداغ به نقل از هنر سینما: تصاویری از طناز طباطبایی،آرین وزیر دفتری و شادی کرم رودی در مراسم فرش قرمز فیلم بی رویا در فستیوال فیلم ونیز ۲۰۲۲ را مشاهده کنید.

 

 

 
 

استایل جذاب و باکلاس طناز طباطبایی در ونیز

استایل جذاب و باکلاس طناز طباطبایی در ونیز

استایل جذاب و باکلاس طناز طباطبایی در ونیز

بی‌رؤیا فیلمی ایرانی به کارگردانی و نویسندگی آرین وزیردفتری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی و هومن سیدی محصول سال ۱۴۰۰ است. این فیلم برای اولین بار در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. 

 

 

فیلم بی رؤیا داستان زوج جوانی است به نام رؤیا و بابک که قصد مهاجرت از ایران را دارند. دو هفته پیش از مهاجرت، رؤیا با دختری بی‌نام و نشان مواجه می‌شود. حضور دختر در زندگی آنها به اتفاقاتی عجیب منجر شده و به تدریج هویت رؤیا دچار دگرگونی می‌شود. معمای هویت رؤیا با حضور بیشتر دختر در بطن زندگی او و بابک، کامل و کامل‌تر می‌شود تا جایی که …

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: