کد خبر: ۹۳۰۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶
تعداد بازدید: ۱۸۳
طی حکمی از سوی دکتر شعبان مرادی، رئیس هیأت‌مدیره و سرپرست بانک آینده، دکتر سارا فخریان، به سمت «معاون بانکداری شرکتی و تجاری»این بانک منصوب شد.

معاون بانکداری شرکتی و تجاری بانک آینده منصوب شدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، طی حکمی از سوی دکتر شعبان مرادی، رئیس هیأت‌مدیره و سرپرست بانک آینده، دکتر سارا فخریان، به سمت «معاون بانکداری شرکتی و تجاری»این بانک منصوب شد.
در این حکم دکتر مرادی از دکتر فخریان خواسته که با بهره‌گیری از دانش و تجارب خود و جلب مشارکت سایر همکاران، تمام مساعی خود را برای تحقق اهداف زیر به‌کار گیرد:
1- بازتعریف مفاهیم بانکداری شرکتی و تجاری با رویکرد منابع‌محور.
2- انعقاد قراردادهای عاملیت و تفاهم‌نامه‌های همکاری با دستگاه‌های اجرایی، هلدینگ‌ها، شرکت‌ها، اصناف و اتحادیه‌ها و ایفای تعهدات در زمان‌بندی مقرر در راستای برندینگ بانک، به‌عنوان یک شریک تجاری معتمد و کارآمد.
3- استقرار کمیته بانکداری شرکتی و تجاری و مشارکت هم‌زمان در تجهیز منابع، تأمین مالی طرح‌ها و افزایش درآمدهای کارمزدی بانک با به‌کارگماری مدیران حساب.
4- طراحی و تصویب بسته‌های خدماتی و اعتباری، ویژه شرکت‌های بزرگ و فعالان اقتصادی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های شرکت‌های مرتبط با بانک از جمله: کارگزاری، صرافی، لیزینگ و بیمه‌ها.
5- پیشتازی در خدمات متنوع به شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فن‌آور در سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»؛
6- هدایت برنامه‌های عملیاتی، ویژه شبکه شعب و شبکه شرکت‌های ذی‌ربط.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: