کد خبر: ۹۲۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
تعداد بازدید: ۱۲۶
استقلال تهران برخلاف فصل قبل که شروع خوبی داشت و از همان ابتدا صدرنشین لیگ بود

مقایسه ساپینتو و مجیدی/ عقب ماندن سرمربی پرتغالی از کاپیتان سابقبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، استقلال تهران برخلاف فصل قبل که شروع خوبی داشت و از همان ابتدا صدرنشین لیگ بود و با ادامه این صدرنشینی موفق شد به قهرمانی برسد، در فصل جدید نه ‌تنها تا پایان هفته چهارم لیگ صدر جدول را ندیده است بلکه با یک شکست و مساوی در جایگاه چهارم جدول قرارگرفته تا روزهای بدی را در لیگ بیست و دوم سپری کند.

استقلال بعد از رفتن فرهاد مجیدی که موفق شد، رکوردهای جدیدی را در لیگ برتر فوتبال ایران خلق کند، این روزها و در لیگ بیست و دوم با سرمربی پرتغالی خود شرایط خوبی نداشته باشد.

ریکاردو ساپینتو با این اندیشه به استقلال آمد تا روزهای خوب استقلال ادامه داشته باشد، اما او و استقلال به رغم وعده هایی که داده بودند لیگ را با شکست مقابل سپاهان در تهران شروع کردند تا بهترین رکورد استقلال که از فصل قبل مانده بود شکسته شود.

استقلال سپس در هفته دوم در انزلی ملوان را با 3 گل شکست داد .شاگردان ساپینتو در ادامه در تهران با نتیجه ضعیف یک‌بر صفر ، تیم مس کرمان تازه وارد را شکست دادند. استقلال در هفته چهارم در مسجدسلیمان با ارائه یک بازی ضعیف و بی‌برنامه مقابل نفت مسجدسلیمان متوقف شد تا این تیم از رده دوم به رتبه چهارم سقوط کند.

سرمربی پرتغالی این تیم در واکنش به متوقف شدن استقلال و بازی ضعیف در هفته چهارم و سقوط در جدول رده‌بندی مدعی شد تیم او بهتر از تیم سال گذشته بازی می‌کند و متعاقباً استقلال فصل قبل را به بازی تدافعی و نتیجه گرا محکوم کرد و مدعی شد تیم او هجومی و روبه‌جلو بازی می‌کند!

استقلال در 4 بازی ابتدایی فصل گذشته خود ابتدا هوادار را با یک گل شکست داد. سپس در اصفهان ذوب‌آهن را 2 گل در اصفهان شکست داد . در هفته سوم در تهران تراکتور را با یک گل شکست داد و در هفته چهارم هم در شیراز با فجر سپاسی یک‌بریک مساوی کرد تا در پایان هفته چهارم با زدن 5 گل زده و یک گل خورده و 10 امتیاز در صدر جدول باشد.

استقلال ساپینتو در پایان هفته چهارم با زدن 4 گل زده و 3 گل خورده و کسب هفت امتیاز در رده چهارم قرارگرفته است.

این آمار نشان‌دهنده این است، استقلال ساپینتو نه در دفاع عملکرد قابل قبولی داشته و نه در حمله ! بنابراین نمی‌توان گفت تیم او هجومی بازی کرده است.

استقلال در لیگ بیست و یکم فقط یک گل خورده بود اما در این فصل 3 گل خورده است. استقلال فصل قبل در هر 4 بازی خود گل زده بود اما در این فصل فقط در 2 بازی گل زده است که در آمار کلی 4 بازی هم عقب است. استقلال در فصل گذشته نباخته بود اما این استقلال ساپینتو با شکست فصل را شروع کرد و در امتیاز جمع‌کردن هم 3 امتیاز کمتر جمع کرده است. استقلال فصل گذشته صدرنشین بود ولی در فصل جدید تاکنون رنگ صدر را ندیده است!بنابراین می توان نتیجه گرفت استقلال تحت هدایت ساپینتو همه‌جوره از استقلال فصل قبل عقب‌تر و ضعیف تر است.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: