کد خبر: ۹۲۹۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
تعداد بازدید: ۱۶۴
ثبت نام بیمه تکمیلی اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت از سیزدهم شهریورماه آغاز می‌شود.

بثبت‌نام بیمه درمان تکمیلی اصحاب فرهنگ، هنر،رسانه و قرآن و عترت به زودی آغاز می شوده گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین ، براساس اطلاعیه صندوق اعتباری هنر، اعضای صندوق اعم از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در سراسر کشور می‌توانند از روز یکشنبه ۱۳ شهریور تا پایان روز چهارشنبه ۲۳ شهریور با مراجعه به سایت صندوق اعتباری هنر نسبت به ثبت نام و بهره مندی از خدمات بیمه تکمیلی سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اقدام کنند.

خدمات بیمه درمان تکمیلی صندوق اعتباری هنر با همکاری شرکت بیمه دانا در قالب سه طرح امید، آرامش و رفاه ارائه می‌شود. بر این اساس اعضا باید به اطلاعیه‌های صندوق و آیین نامه چگونگی استفاده از خدمات بیمه درمان تکمیلی توجه کرده و در مهلت مقرر نسبت به انجام ثبت نام اقدام کنند. خدمات بیمه تکمیلی این دوره از تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ تا ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ ارائه می شود.

گفتنی است تمامی اخبار و شرایط از طریق سایت صندوق به اطلاع اعضای محترم خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: