کد خبر: ۹۲۹۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴
تعداد بازدید: ۳۵۲
تیم ملی والیبال کشورمان در آخرین بازی خود در مرحله گروهی به مصاف هلند رفت و بازی را با نتیجه ۳ بر ۱ واگذار کرد.

راهکار مبتدیانه آقای سرمربی برای ملی‌پوشان والیبالبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، تیم ملی والیبال کشورمان در دیداری با هلند که جنبه تایین سرگروه را داشت با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خورد.این شکست در شرایطی اتفاقا افتاد که تیم دچار استرس، هیجان و عدم تمرکز بود و به شکلی کنترل بازی کامل در دست ملی‌پوشان نبود. در ست چهارم بازی در شرایطی که تیم اواسط بازی 5 امتیار جلو بود ناگهان دوباره از مدار خودش خارج شد و امتیازات زیادی از دست داد.

بهروز عطایی در تایم اوت هایی که می‌گرفت مدام روی مسئله استرس تاکید می‌کرد و از بازیکنان می‌خواست با آرامش بازی را دنبال کنند.

او در لحظاتی از بازی خطاب به بازیکنان گفت: « این استرس برای چیست؟ باید راحت بازی کنید، دچار یک هیجان کاذب شدید، از والیبال بازی کردن لذت ببرید.»نکته اینجاست که عطایی راهکار دیگری غیر از تهییج کردن ملی پوشان نداشت!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: