کد خبر: ۹۲۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
تعداد بازدید: ۱۵۸
آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات اروپا را دنبال کنید.

اخبار و شایعات نقل و انتقالات اروپا: هدف جدید بارسلونا معرفی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نقل و انتقالات فوتبال اروپا کماکان ادامه دارد و آخرین به روزرسانی‌ها از اخبار و شایعات پیرامون پنجره نقل و انتقالات تابستانی را می‌خوانید:

* غیررسمی: لایوین کورزاوا با قراردادی قرضی بدون گزینه خرید دائمی از پاریسن ژرمن به فولام پیوست.

* رومانو: لستر سیتی مذاکرات را برای جذب جرمی بوگا از آتالانتا آغاز کرده است. بوگا مشتاق انجام این انتقال است.

* رومانو: انتقال حکیم زیاش وینگر 29 ساله و مراکشی چلسی به آژاکس به دلیل رقم درخواستی بالای آبی‌های لندن به صورت کامل منتفی شد و او یک فصل دیگر در این تیم خواهد ماند.

* رسمی: هری وینکز هافبک تاتنهام با قراردادی قرضی به سمپدوریا پیوست.

 

هشتم شهریور

* بایرلورکوزن مذاکرات خود را با اینتر برای جذب رابین گوسنز آغاز کرده است. قرارداد قرضی با بند خرید اجباری در حال حاضر مورد بحث قرار گرفته است. اینتر و بایرن به زودی تصمیم خواهند گرفت.

* آژاکس می خواهد لوکاس اوکامپوس را به خدمت بگیرد و با سویا با مبلغ 20 میلیون یورو به توافق رسیده است. او برای انجام آزمایشات پزشکی به آمستردام می رود.

* وسلی فوفانا نیز قرارداد خود را به عنوان بازیکن جدید چلسی امضا کرده است. او در روز چهارشنبه توسط چلسی معرفی خواهد شد.

* چلسی در حال مذاکره با لایپزیش برای جذب یوسکو گواردیول است! قرارداد این پنجره میتواند تکمیل شود، اما با ماندن گواردیول در RB لایپزیش در این فصل؛ پس او در ژوئن 2023 به چلسی می‌پیوندد. پیشنهاد رسمی حدود 90 میلیون یورو ارسال شد. مذاکرات بین باشگاه ها ادامه دارد.

* رومانو: ویلیان قرارداد خود را به عنوان بازیکن جدید فولام امضا کرد و تست‌های پزشکی این تیم را با موفقیت پشت سر گذاشت. او با قراردادی آزاد به مدت یک سال به فولام بازگشت.

* گاتزتا دلو اسپورت: کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد می‌ماند. در حال حاضر پیوستن کریستیانو رونالدو به ناپولی و یا بازگشت این ستاره به اسپورتینگ لیسبون غیر محتمل به نظر می‌رسد.

* باشگاه یوونتوس و پاری سن ژرمن بر سر انتقال قرضی لیاندرو پارادس هافبک آرژانتینی به توافق نهایی رسیدند.

* کالوم هادسن اودوی بازیکن چلسی با قراردادی یکساله و به صورت قرضی به بایر لورکوزن پیوست.

* رسمی: آنتونی با مبلغ 95 میلیون یورو به اضافه 5 میلیون یورو پاداش به منچستر یونایتد پیوست. قرارداد تا ژوئن 2027 و امکان تمدید برای یک سال بیش‌تر خواهد داشت.

* رومانو: تاتنهام می خواهد با هری کین در مورد قرارداد جدید مذاکره کند. آنتونیو کونته در این باره گفت: تمایل همه به باشگاه این است که کین همچنان در تاتنهام بماند و قرارداد جدیدی امضا کند. کین، واقعا از پروژه کونته و پاراتیچی در اسپرز راضی است.

* رسمی: ادینسون کاوانی با انتقالی آزاد به والنسیا پیوست. قرارداد دو ساله امضا شد.

* رسمی: مالک چاو از شالکه ی آلمان به آث میلان پیوست.

* کریستین رومرو به طور رسمی قراردادش را به مدت پنج سال با تاتنهام تمدید کرد که تا ژوئن 2027 اعتبار دارد زیرا انتقال قرضی دائمی شد. آتالانتا مجموعا 50 میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

* سویا در حال مذاکره برای جذب عدنان یانوزای با یک انتقال آزاد است. مذاکرات در حال انجام است، هنوز تلاش برای توافق با بازیکن لازم است اما سویا امیدوار است امروز به توافق برسد. آژاکس درخواست جذب لوکاس اوکامپوس را داد و همانطور که دیروز گزارش شد، مذاکرات در حال انجام است.

 

هفتم شهریور

* جرارد رومرو: مارکوس آلونسو به زودی با بارسلونا قرارداد خود را امضا می کند.

* رسمی: دنیس فرانچی دروازه بان ایتالیایی به صورت دائمی از پاریسن ژرمن به برنلی پیوست.

* رسمی: فیلیپه کایسدو مهاجم اکوادوری سابق جنوا با قراردادی آزاد به ابها عربستان پیوست.

* رسمی:‌ رنان لودی مدافع برزیلی اتلتیکومادرید با قراردادی قرضی یک ساله به ناتینگهام فارست پیوست.

* رومانو: آرتور ملو، دیگر گزینه‌ای برای والنسیا نیست زیرا قرارداد هفته‌ها پیش به پایان رسید، اما همچنان در بازار موجود است زیرا یوونتوس به دنبال راه حل لحظه آخری است، آن‌ها پاردس را به عنوان هافبک جدید انتخاب خواهند کرد.

* رومانو: اسپزیا قصد دارد اتان آمپادو را از چلسی به خدمت بگیرد، گفته شده که قرارداد اکنون به مرحله امضای قرارداد می رسد. جزئیات بیشتر در مورد ساختار معامله را دنبال کنید. آمپادو با شرایط شخصی و توافق کامل بین باشگاه‌ها موافقت کرده است.

* رومانو: ناتینگهام فارست قرارداد رنان لودی را تکمیل کرده است. و به تازگی گفته شده که او اواخر امروز و قبل از بازی مقابل تاتنهام در سیتی گراوند معرفی خواهد شد. رنان لودی به تازگی در انگلستان فرود آمده است و او به صورت قرضی، هجدهمین خرید تابستانی برای ناتینگهام فارست پیوست.

* رومانو: والنسیا مطمئن است که جذب ادینسون کاوانی را تکمیل می‌کند. پیشنهاد رسمی به اردوی کاوانی ارسال شده است، قرارداد دو ساله، زیرا رئال سوسیداد فقط یک سال قرارداد پیشنهاد داده است. کاوانی در حال بررسی جزئیات نهایی قرارداد با والنسیا قبل از انجام تست‌های پزشکی است.

 

ششم شهریور

* منچستریونایتد به جذب آنتونی بسیار نزدیک است، آژاکس بالاخره مذاکرات درباره قیمت و ساختار معامله ای که به 100 میلیون یورو برسد را پذیرفته است. مذاکرات امروز ادامه پیدا می‌کند.

* رومانو: لوکاس پاکتا به همراه ایجنتش در لندن است که شنبه شب وارد لندن شد. اولین بخش تست های پزشکی به عنوان بازیکن جدید وستهام طی ساعات آینده انجام خواهد شد، توافق کامل حاصل شده و مدارک لازم با باشگاه لیون رد و بدل خواهد شد.

* رومانو: منچستریونایتد در مورد پیر امریک اوبامیانگ سوال کرده اما اوبامیانگ خیلی قبلتر بر سر شرایط شخصی با چلسی به توافق رسیده است. او می خواهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و اولویت او چلسی است، پس بیاید ببینیم چه می شود. آبی‌ها می‌توانند مارکوس آلونسو را نیز در این قرارداد بگنجانند، هرچند بارسا ترجیح می‌دهد این معامله جداگانه مورد بحث قرار گیرد. مطمئناً چلسی [این هفته] در مورد مهاجم جدید و معامله های بیشتر مشغول خواهد بود.

* رومانو: طبق انتظارات، تست های پزشکی وسلی فوفانا به عنوان بازیکن جدید چلسی امروز برنامه ریزی شده است. قسمت اصلی در ساعات آینده تکمیل می شود و بلافاصله بعد از آن قراردادها نیز از طرف بازیکنان امضا می شود. چلسی و لستر از روز جمعه بر سر مبلغ توافق کردند.

* اسپالتی، سرمربی ناپولی: دوست دارم با کریستیانو رونالدو کار کنم اما هیچ صحبتی در کار نیست، دی لورنتیس به من گفت چیزی دریافت نکرده است، من فکر می کنم معامله رونالدو و ویکتور اوسیمن دشوار است.

* رسمی: قرارداد ژول کنده مدافع فرانسوی بارسلونا در لالیگا ثبت شد.

* رسمی: آندره هررا هافبک اسپانیایی پاری سن ژرمن با قراردادی قرضی یک ساله به اتلتیکوبیلبائو پیوست.

* فابریتزیو رومانو: مارکو آسنسیو یکی از گزینه های میلان بود اما اکنون کار آسانی نیست. خورخه مندس بازیکن اسپانیایی رئال مادرید به باشگاه های پریمیرلیگ پیشنهاد داده است.

 

پنجم شهریور

* منچستریونایتد بر جذب آنتونی اصرار دارد و در حال مذاکره برای افزایش پیشنهاد خود به 100 میلیون یورو است.

* رومانو: وسلی فوفانا تا ژوئن 2028 به عنوان بازیکن جدید چلسی قرارداد امضا خواهد کرد. هزینه حدود 75 میلیون پوند [شامل پاداش و بندها] خواهد بود.

* دی مارزیو: خورخه مندز در حال فشار به ناپولی است تا کریستیانو رونالدو را جذب کنند. ناپولی آماده معاوضه رونالدو با ویکتور اوسیمن است به این شکل که در صورت دریافت 100 میلیون یورو به علاوه جذب قرضی کریستیانو رونالدو اجازه جدایی را به ستاره نیجریه ای خود خواهد داد.

* رومانو: ناتینگهام فارست در حال فشار آوردن به اتلتیکو مادرید برای جذب رنان لودی به صورت قرضی است. مبلغ انتقال حدود 5 میلیون یورو خواهد بود. همچنین گزینه بند خرید 30 میلیون یورویی نیز می‌تواند در این قرارداد گنجانده شود.

* دی مارزیو: ناپولی آماده فروش ویکتور اوسیمن به مبلغ 100 میلیون یورو + جذب کریستیانو رونالدو به صورت قرضی است. خورخه مندس ایجنت کریستیانو رونالدو برای انتقال CR7 به ناپولی تلاش می کند.

* لیورپول به صورت جدی روی جذب فرانکی دی یونگ کار می‌کند.

 

چهارم شهریور

* دیوید اورنشتین: چلسی با لسترسیتی برای جذب وسلی فوفانا به توافق رسیده است. پس از رد شدن تعدادی از پیشنهادات، این باور وجود دارد که اکنون قراردادی بین چلسی و لسترسیتی برای انتقال بازیکن تیم ملی جوانان فرانسه به استمفوردبریج منعقد شده است. فوفانا تا ژوئن 2028 با قراردادی 6 ساله با چلسی قرارداد امضا خواهد کرد.

* آنتونیو کونته در مورد نقل و انتقالات تاتنهام: «اگر بازیکنانی در تیم هستند که امسال می‌روند، پس ما به بازیکنانی نیاز داریم که وارد باشگاه شوند. بنابراین من می‌خواهم یک تیم با چند بازیکن در هر پست داشته باشم.»

تاتنهام پس از یافتن جانشینی در بازار، برایان گیل را به صورت قرضی به والنسیا می‌دهد.

* اومتیتی: «چند سال گذشته برای من سخت بوده است، می خواهم لذت بازی فوتبال در این باشگاه را دوباره کشف کنم، امیدوارم فصل خوبی در لچه داشته باشم.»

* رومانو: پیشنهاد جدید منچستریونایتد اوایل امروز توسط آژاکس رد شد. 90 میلیون یورو کافی نیست، به همین دلیل آنتونی از آژاکس ناامید شده است او فقط یونایتد را می‌خواهد.

* ماروتا، مدیرعامل اینتر: میلان اشکرینیار جایی نمی‌رود، او مطمئناً در کنار ما خواهد ماند. مالکان تصمیم گرفته اند که با پیشنهاد پاری سن ژرمن وسوسه نشوند. می توانم تایید کنم که او بازیکن کلیدی ما است و می‌ماند."

* منچستریونایتد در حال بررسی جذب ممفیس دیپای است.

* رسمی: الکساندر آیساک به نیوکاسل پیوست. این انتقال ‌گران ترین خرید تاریخ نیوکاسل و گران ترین فروش تاریخ سوسیه داد با 65 + 5 میلیون یورو خواهد بود.

* کاسمیرو: از روز اولی که به منچستریونایتد پیوستم، کریستیانو کمک زیادی به من کرده است، واقعاً امیدوارم که او در کنار ما بماند.

* مذاکرات بین یوونتوس و پاری سن ژرمن برای لئوناردو پارادس همچنان در جریان است.

* جانلوکا دی مارزیو: خورخه مندس هر کاری که می تواند انجام می دهد تا یک باشگاه داخل لیگ قهرمانان اروپا، کریستیانو رونالدو را جذب کند. مذاکرات با ناپولی در جریان است. برای تسهیل ورود رونالدو، مندس می خواهد باشگاهی جدید برای ویکتور اوسیمن پیدا کند.

* رومانو: چلسی و بارسلونا همچنان برای پیر امریک اوبامیانگ در تماس هستند اما هنوز توافقی صورت نگرفته است، مذاکرات همچنان ادامه دارند. چلسی اصرار دارد که مارکوس آلونسو را به خدمت بگیرد در حالی که بارسلونا آن را یک معامله جدا می داند، هنوز پیشرفتی در مذاکرات وجود ندارد.

* منچستریونایتد مطمئن است تا پایان پنجره نقل و انتقالات، آنتونی ستاره برزیلی آژاکس را جذب خواهد کرد.

 

سوم شهریور

* رسمی: ساموئل اومتیتی مدافع فرانسوی بارسلونا با قراردادی قرضی 1 ساله به لچه پیوست.

* رومانو: رفتن وسلی فوفانا به چلسی تمام نشده است. تلاش وسلی برای پیوستن به چلسی، این رویا و "وسواس" اوست، بنابراین انتظار می رود مذاکرات پس از رد پیشنهاد 70 میلیون پوندی ادامه یابد. گفتگوها با واسطه‌ها همچنان ادامه دارد تا به زودی بهترین راه حل پیدا شود.

* رومانو: برونو لاگه در مورد علاقه آرسنال به پدرو نتو: "من در مورد آن شنیده ام، اما چیزی به ما نرسیده است. طبیعی است که این علاقه را داشته باشیم، اما هیچکس در مورد هیچ پیشنهادی به من چیزی نگفت، بنابراین نمی توانم چیزی را تایید کنم." آرسنال اکنون روی جدایی نیکلاس پپه تمرکز کرده است.

* رومانو: هر دو تیم آژاکس و آنتونی از دیروز منتظر پیشنهاد رسمی جدید منچستریونایتد هستند. پس از رد شدن 80 میلیون یورو، انتظار می رود پیشنهاد جدیدی در این هفته دوباره مطرح شود. شرایط شخصی قبلاً توافق شده است. آنتونی خواهان انتقال منچستریونایتد است. آژاکس، اگر آنتونی برود، مشتاق حکیم زیاش است.

* رومانو: آاس رم در حال پیشرفت در مذاکرات برای جذب آندره آ بلوتی به عنوان بازیکن آزاد است. مذاکرات برای فلیکس افنا به کرمونز و جاستین کلایورت به فولام ادامه دارد. رم از هفته ها قبل بلوتی را هدف اولویت خود می داند، زیرا او هنوز در بازار موجود است.

 

دوم شهریور

* ساندرو تونالی هرگز گزینه ای برای آرسنال یا هیچ باشگاه انگلیسی دیگری در این تابستان نبوده است. او غیرقابل فروش است و در هفته‌های آینده قراردادش را با میلان تمدید خواهد کرد. قرارداد جدید تا ژوئن 2027 معتبر است.

* بایرلورکوزن به جذب کالوم هادسون اودوی نزدیک می‌شود. مذاکرات برای انتقال قرضی به بایراورکوزن در حال تکمیل شدن است؛ آن هم بعد از اینکه کالوم، 2 پیشنهاد قرضی از لیگ جزیره را رد کرد. معامله خیلی خوب در حال پیشرفت است تا این هفته تکمیل شود.

* آاس رم در حال پیشرفت در مذاکرات برای جذب آندره آ بلوتی به عنوان بازیکن آزاد است. مذاکرات برای فلیکس افنا به کرمونز و جاستین کلایورت به فولام ادامه دارد. رم از هفته‌ها قبل بلوتی را هدف اولویت خود می داند. زیرا او هنوز در بازار موجود است.

* اسکای: لئاندرو پارادس در رادار لیورپول.

* اسکای: آندر هررا در آستانه پیوستن به والنسیا.

* رومانو: بایرلورکوزن در حال بستن قرارداد کالوم هادسون-اودوی است. پس از اینکه او دو پیشنهاد قرضی از لیگ برتر را رد کرد، مذاکرات با چلسی به صورت قرضی تکمیل شد. معامله به خوبی پیش می رود، این هفته تکمیل می شود.

* اسکای: ممفیس دیپای به منچستریونایتد پیشنهاد شده است.

* برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی: پیشنهاد جدیدی برای وسلی فوفانا دریافت کرده‌ایم و رد شده است.

 

یکم شهریور

* رومانو: قرارداد اریک بیلی، تکمیل شد. او ظرف 24 ساعت به مارسی پرواز خواهد کرد تا به مارسی بپیوندد. انتقال قرضی با بند خرید اجباری اگر در فصل بعدی واجد شرایط لیگ قهرمانان اروپا شود.

* اوبامیانگ از بارسلونا به چلسی نزدیک است. توافق بین 2 باشگاه برای حدود 20 میلیون یورو + پاداش حاصل شد: نهایی شدن معامله واقعا به زودی انتظار می‌رود.

* لسترسیتی پیشنهاد سوم چلسی برای وسلی فوفانا را بلافاصله رد کرد. تیم توماس توخل در حال حاضر تمایلی به پرداخت بیش از 70 میلیون پوند از جمله افزودنی ها ندارد.

* اسکای: بایرن مونیخ هیچ علاقه‌ای به فرانکی دی یونگ ندارد.

* چلسی اکنون آماده است تا 60 میلیون پوند از جمله افزودنی ها برای آنتونی گوردون مهاجم اورتون بپردازد.

* رومانو: یوونتوس با آرکادیوش میلیک به توافق رسیده است اما اولویت اصلی آن‌ها همچنان جذب ممفیس دیپای است، ساعات آینده کلیدی خواهد بود.

* اونای امری سرمربی ویارئال: "بله به نظر می رسد بارسلونا به خوان فویث علاقه مند باشد، من جدایی او را رد نمی کنم، اما چیز طبیعی این است که او بماند."

* برناردو سیلوا ستاره پرتغالی منچسترسیتی امسال در جمع سیتیزن‌ها باقی خواهد ماند.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: