کد خبر: ۹۲۹۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹
تعداد بازدید: ۱۱۸
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از نجات جان جوان گمشده ۱۸ ساله در جنگل های کلاردشت خبر داد.

نجات جوان گمشده در جنگل‌های کلاردشتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از نجات جان جوان گمشده ۱۸ ساله در جنگل های کلاردشت خبر داد.

مصطفی اکبرنژاد با اعلام این خبر گفت: در روز گذشته با اعلام مفقودی پسر ۱۸ ساله در محدوده جنگل های مکارود شهرستان کلاردشت، بلافاصله اقدامات پلیسی برای پیدا کردن این پسر، درش دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در تحقیقات میدانی مأموران از وابستگان جوان مفقود شده، مشخص شد، وی به جهت تفریح به همراه دوستان خود به جنگل رفته که بخاطر عدم آشنایی به مسیر، در جنگل گم شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع به تمامی یگان های انتظامی پلیس اطلاع رسانی شد و ماموران انتظامی، هلال احمر، بسیج و دیگر نیروهای محلی برای یافتن او به جستجو در محدوده جغرافیایی جنگل های اطراف پرداختند.

وی یادآور شد: سرانجام با تلاش مشترک تمامی نیروهای جستجوگر، جوان ۱۸ ساله در فاصله ۱۰ کیلومتری جنگل، در حالی که به دلیل تاریک بودن هوا و سقوط از ارتفاع از ناحیه پا و لگن دچار جراحت شده بود نجات پیدا کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: