کد خبر: ۹۲۸۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۲۳۳
به تازگی اپراتورهای موبایل در اقدامی بسیار عجیب برخی پسوندهای دامنه مثل .info و .online و .gallery و .club و .life را در متن پیامک‌ها فیلتر کرده‌اند و پیامک‌های شامل دامنه و لینک با این پسوندها به مقصد نمی‌رسد.

فیلترینگ جدید و عجیب ایرانسل و همراه اول!به گزارش خبرداغ به نقل از خبر فوری: به تازگی اپراتورهای موبایل در اقدامی بسیار عجیب برخی پسوندهای دامنه مثل .info و .online و .gallery و .club و .life را در متن پیامک‌ها فیلتر کرده‌اند و پیامک‌های شامل دامنه و لینک با این پسوندها به مقصد نمی‌رسد.

به تازگی اوپراتورهای موبایل در اقدامی بسیار عجیب برخی پسوندهای دامنه مثل .info و .online و .gallery و .club و .life را در متن پیامک‌ها فیلتر کرده‌اند و پیامک‌های شامل دامنه و لینک با این پسوندها به مقصد نمی‌رسد.

البته احتمالا پسوندهای بسیار بیشتری شامل این فیلترینگ عجیب هستند.

این‌ مورد، هم زمان از ایرانسل به همراه اول، همراه اول به ایرانسل، ایرانسل به ایرانسل و همراه اول به همراه اول تست شده و نتیجه همه این حالت‌ها، یکسان بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: