کد خبر: ۹۲۸۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴
تعداد بازدید: ۱۵۳
بانک آینده و شرکت پژوهش و توسعه ناجی با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای، بر تقویت و گسترش همکاری‌های مشترک، تأکید کردند.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک آینده و شرکت پژوهش و توسعه ناجیبه گزارش خبرداغ به نقل از بانک آینده و شرکت پژوهش و توسعه ناجی با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای، بر تقویت و گسترش همکاری‌های مشترک، تأکید کردند.
در چارچوب این تفاهم‌نامه، همکاری‌های متقابل برای ایجاد و گسترش بسترهای مناسب در زمینه ارائه خدمات متقابل بانکداری و بیمه‌ای و ایجاد هم‌افزایی لازم و پایه‌ریزی یک اتحاد استراتژیک مالی و اعتباری با هدف ارزش‌آفرینی بیش‌تر برای مشتریان، سهامداران، کارکنان و مجموعه ذی‌نفعان طرفین، انجام می‌شود.
ارائه انواع خدمات در زمینه‌های مختلف بانکی، مالی، بیمه‌ای، صدور انواع ضمانت‌نامه‌های بانکی و گشایش اعتبارات اسنادی داخلی- ریالی، پرداخت انواع تسهیلات (مشارکتی، خرید دین، مرابحه)، ارائه خدمات ارزی، عملیات بانکداری الکترونیکی و صدور انواع کارت پیش‌پرداخت (نظیر: بن‌کارت و کارت‌هدیه) و نیز کارت‌های متصل به حساب بانکی برای شرکت پژوهش و توسعه ناجی، شرکت‌های پیمان‌کاری و تابعه، از جمله خدمات قابل‌ارائه در این تفاهم‌نامه است. هم‌چنین اعطای انواع تسهیلات در قالب طرح‌های «آینده‌داران»، «طراوت»، «کارا» و «کارگشا»، اعطای وام‌ قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری، برای کارکنان این شرکت و شرکت‌های هم‌گروه از دیگر موضوعات مطرح در این تفاهم‌نامه بود.
تمرکز بخشی از عملیات بانکی شرکت پژوهش و توسعه ناجی و شرکت‌های زیرمجموعه و پیمان‌کاران آن، از طریق افتتاح حساب و تمرکز حساب‌ها نزد بانک، هم‌چنین اخذ ضمانت‌نامه‌ها، گشایش اعتبارات اسنادی این شرکت و شرکت‌های زیرمجموعه نزد بانک آینده، از جمله دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: