کد خبر: ۹۲۸۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
تعداد بازدید: ۱۴۰
آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات اروپا را دنبال کنید.

به روزرسانی‌های نقل و انتقالات اروپا: بازیکن بارسلونا به یونایتد پیشنهاد شد!به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نقل و انتقالات فوتبال اروپا کماکان ادامه دارد و آخرین به روزرسانی‌ها از اخبار و شایعات پیرامون پنجره نقل و انتقالات تابستانی را می‌خوانید:

 

* اسکای: ممفیس دیپای به منچستریونایتد پیشنهاد شده است.

* برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی: پیشنهاد جدیدی برای وسلی فوفانا دریافت کرده‌ایم و رد شده است.

 

یکم شهریور

* رومانو: قرارداد اریک بیلی، تکمیل شد. او ظرف 24 ساعت به مارسی پرواز خواهد کرد تا به مارسی بپیوندد. انتقال قرضی با بند خرید اجباری اگر در فصل بعدی واجد شرایط لیگ قهرمانان اروپا شود.

* اوبامیانگ از بارسلونا به چلسی نزدیک است. توافق بین 2 باشگاه برای حدود 20 میلیون یورو + پاداش حاصل شد: نهایی شدن معامله واقعا به زودی انتظار می‌رود.

* لسترسیتی پیشنهاد سوم چلسی برای وسلی فوفانا را بلافاصله رد کرد. تیم توماس توخل در حال حاضر تمایلی به پرداخت بیش از 70 میلیون پوند از جمله افزودنی ها ندارد.

* اسکای: بایرن مونیخ هیچ علاقه‌ای به فرانکی دی یونگ ندارد.

* چلسی اکنون آماده است تا 60 میلیون پوند از جمله افزودنی ها برای آنتونی گوردون مهاجم اورتون بپردازد.

* رومانو: یوونتوس با آرکادیوش میلیک به توافق رسیده است اما اولویت اصلی آن‌ها همچنان جذب ممفیس دیپای است، ساعات آینده کلیدی خواهد بود.

* اونای امری سرمربی ویارئال: "بله به نظر می رسد بارسلونا به خوان فویث علاقه مند باشد، من جدایی او را رد نمی کنم، اما چیز طبیعی این است که او بماند."

* برناردو سیلوا ستاره پرتغالی منچسترسیتی امسال در جمع سیتیزن‌ها باقی خواهد ماند.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: