کد خبر: ۹۲۸۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱
تعداد بازدید: ۶۲۴
هواداران تراکتور در اقدامی جالب، به دنبال یافتن مهاجم برای تیم محبوبشان هستند.

عجیب اما واقعی؛ هواداران سرخ به دنبال مهاجم!به گزارش خبرداغ به نقل از فوتبالی-: هواداران تراکتور در اقدامی جالب، به دنبال یافتن مهاجم برای تیم محبوبشان هستند.

 پس از اینکه قربان بردیف سرمربی تراکتور اعلام کرد تیمش برای تقویت خط حمله نیاز به یک مهاجم گلزن دارد، مدیران این باشگاه به دنبال جذب یک مهاجم جدید برای تیمشان هستند.

این وسط و طبق صحبتهای مدیرعامل تراکتور، هواداران این تیم هم در نقش ایجنت! ظاهر شده و به باشگاه، بازیکن معرفی کرده‌اند.

صحبتهای ایوب بهتاج را بخوانید:" برخی از هواداران ساعت‌ها وقت گذاشته و به دنبال یافتن و معرفی مهاجم به باشگاه هستند که این موضوع برای آقای بردیف جالب بود. هواداران ما آگاه هستند و همچون ایجنت و بدون چشم داشت مالی صرفاً برای صلاح تیم و از روی دلسوزی، بازیکن معرفی می‌کنند. چنین کاری در هیچ کجای دنیا رخ نمی‌‌دهد که نشانگر استثنایی بودن هوادران تراکتور است."

بهتاج در بخش دیگری از صحبتهایش به این نکته اشاره کرده که بردیف و دستیارانش فیلم بیش از ۲۲۰ بازیکن را تماشا و سه بازیکن را به باشگاه معرفی کرده‌ که مدیران تراکتور با دو نفر از آنها مذاکره کرد اما حضور آنها در تبریز عملی نشد و حالا باید دید گزینه سوم بردیف، به تراکتور می‌آید یا نه.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: