کد خبر: ۹۲۸۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱
تعداد بازدید: ۱۵۰
یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا مدعی شد که اگر ایران آماده پایبندی به توافق سال ۲۰۱۵ باشد، واشنگتن هم آماده است تا همین کار را انجام دهد. وی گفت: «برخی گزارش‌ها مبنی بر اینکه امتیازات جدیدی را برای ایران برای بازگشت به توافق پذیرفته‌ایم کاملا نادرست است».

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: برخی گزارش‌ها مبنی بر پذیرفتن امتیازات جدید برای ایران کاملا نادرست است / درحال بررسی پاسخ تهران هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا مدعی شد که اگر ایران آماده پایبندی به توافق سال 2015 باشد، واشنگتن هم آماده است تا همین کار را انجام دهد.

وی که با شبکه خبری الجزیره مصاحبه می‌کرد، افزود: «پاسخ ایران به پیشنهاد نهایی اتحادیه اروپا را دریافت کرده و در حال بررسی آن هستیم».

این مقام آمریکایی اضافه کرد: «ما به طور منظم با اتحادیه اروپا (درباره پاسخ ایران) در ارتباط بوده و گفت‌وگوها با اتحادیه اروپا به صورت خصوصی دنبال می‌شود».

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: «برخی گزارش‌ها مبنی بر اینکه امتیازات جدیدی را برای ایران برای بازگشت به توافق پذیرفته‌ایم کاملا نادرست است».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: