کد خبر: ۹۲۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲
تعداد بازدید: ۱۵۵
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی دلیل قطعی آب در برخی مناطق این شهر را ترکیدگی خط لوله انتقال آب عنوان کرد و گفت: در حال حاضر آب تمامی مناطق ارومیه برقرار است.

آب و فاضلاب: آب شرب تمامی مناطق ارومیه برقرار است/ترکیدگی لوله انتقال آب،دلیل قطعی آب در برخی مناطق ارومیه بودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی دلیل قطعی آب در برخی مناطق این شهر را ترکیدگی خط لوله انتقال آب عنوان کرد و گفت: در حال حاضر آب تمامی مناطق ارومیه برقرار است.

لطیف خوش سیرت بیان کرد: در حین انجام عملیات اتصال خط کمکی انتقال آب به مخزن ذخیره شیخ تپه ترکیدگی بر روی خط ایجاد و موجب قطع جریان آب در منطقه انعام این شهر شد.

وی افزود: پس از این حادثه اکیپ های فنی شرکت آب و فاضلاب وارد عمل شده و نسبت به ترمیم خط اقدام کرده و انتقال آب برقرار شد.

وی با اشاره به اینکه، منابع آب شرب ارومیه از محل دو تصفیه خانه سد شهر چایی و ۴۰ حلقه چاه تامین می شود گفت: مشکل تامین آب در این شهر وجود نداشته و قطعی اخیر نیز در اثر وقوع اتفاق در یکی از خطوط توزیع بود که با تلاش اکیپ های فنی رفع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: