کد خبر: ۹۲۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
تعداد بازدید: ۱۰۵
باشگاه چلسی پرس و جوی شوکه کننده‌ای را در مورد در دسترس بودن کاپیتان منچستریونایتد انجام داده است.

کاپیتان منچستریونایتد در لیست خرید چلسیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، هری مگوایر مورد توجه باشگاه چلسی است زیرا آن‌ها برای تکمیل قرارداد وسلی فوفانا از لستر تلاش می‌کنند.

دیلی میل ادعا می‌کند که چلسی به عنوان بخشی از تلاش یونایتد برای جذب کریستین پولیسیچ، مهاجم چلسی، احتمال انتقال مگوایر به غرب لندن را مطرح کرده است.

مشخص می‌شود که انتقال فوفانا اولویت آبی‌ها باقی می‌ماند و روز جمعه خوش‌بینی فزاینده‌ای وجود داشت که سرانجام هفته آینده، توافق برای انتقال مدافع فرانسوی انجام شود.

با این وجود، علاقه آن‌ها به مگوایر به عنوان یک تحول بسیار جالب در میان عدم اطمینان فزاینده در مورد موقعیت مدافع میانی در برنامه های اریک تن هاگ است.

پیشنهاداتی وجود دارد مبنی بر اینکه موقعیت مگوایر در ترکیب تن هاگ می‌تواند برای بازی مقابل تیم یورگن کلوپ پس از شروع ضعیف یونایتد در فصل به خطر بیفتد.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: