کد خبر: ۹۲۸۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳
تعداد بازدید: ۱۵۸
مهاجم استقلال با روحیه بالایی عازم انزلی شد و مشخص است انگیزه زیادی برای دیدار با ملوان دارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: مهاجم استقلال با روحیه بالایی عازم انزلی شد و مشخص است انگیزه زیادی برای دیدار با ملوان دارد.

 مهدی قایدی چند روز قبل به‌صورت قرضی از شباب الاهلی امارات به استقلال برگشت و قرارداد خود را نیز امضا کرد. روز گذشته نیز ITC قایدی به دست مسئولان استقلال رسید تا با صدور کارت بازی او مشکلی برای همراهی تیم خود مقابل ملوان نداشته باشد.

نکته قابل توجه روحیه بالای قایدی در جریان سفر استقلال به انزلی بود. مهاجم تکنیکی آبی‌پوشان که یک فصل از ترکیب این تیم دور بود، حالا با انگیزه بالا برگشته و مشخص است که قصد دارد عملکرد خوب گذشته‌اش را تکرار کند و به روزهای اوج خود برگردد.

 شیطنت‌ خاص قایدی جلوی دوربین

شیطنت‌های قایدی در جریان سفر به انزلی از چشم عکاس باشگاه استقلال نیز دور نماند. تصاویر ثبت شده روحیه بالای قایدی را قبل از مسابقه دوم فصل برای استقلال نشان می‌دهد. البته که او برای حضور در ترکیب اصلی نیازمند اعتماد ریکاردو ساپینتو است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: