کد خبر: ۹۲۸۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲
تعداد بازدید: ۱۸۵
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به زیان ١٢٠ هزار میلیارد تومانی خودروسازان، گفت: صنعت خودرو در دهه ٩٠ مورد اهمال جدی قرار گرفت.

وزیر اقتصاد: زیان ١٢٠ هزار میلیارد تومانی خودروسازان در دهه ٩٠به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به زیان ١٢٠ هزار میلیارد تومانی خودروسازان، گفت: صنعت خودرو در دهه ٩٠ مورد اهمال جدی قرار گرفت.

«سید احسان خاندوزی» امروز در آیین افتتاحیه معاملات خودرو در بورس کالا ، اظهار کرد: صنعت خودرو جزو صنایعی است که در دهه ٩٠ اهمال جدی نسبت به آن رخ داد.

وی افزود: ثمره این اتفاق آن بود که در خروجی‌های این صنعت از جهت شاخص‌های صنعت یعنی صورت‌های مالی دیده شود اما صنعت خودروسازی با وضعیت نامناسبی همراه شد.

وزیر اقتصاد گفت: با ورود خودرو به بورس کالا یکی از این قفل‌ها شکسته شد و این صنعت منطق دیگری را در پیش گرفت.

خاندوزی تاکید کرد: الزاما لازم نبود که عرضه خودرو در بورس کالا را در شورای عالی بورس به اجماع بگذاریم، اما وزیر صنعت، معدن و تجارت کمک کرد تا جمع بندی شورای عالی بورس را در این زمینه به اجرا برسانیم و رانتی که در نصیب دلالان می‌شد را به حداقل برسانیم.

وی اظهار داشت: امیدواریم که زیان ١٢٠ هزار میلیارد تومانی صنعت خودرو در این دولت کمتر شود و دیگر خطاهای سیاست گذاری تکرار نشود.

وزیر اقتصاد گفت: راه‌اندازی تالار املاک و مستغلات اقدام دیگری است که اکنون در دستور کار ما قرار گرفته است.

خاندوزی با بیان اینکه این اقدام زمینه ساز کاهش توزیع رانت و دلالی خواهد بود، گفت: شهرداری در این زمینه پیش قدم شده تا از ظرفیت های بورس کالا استفاده کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
0
0
چرا از بهمن ماه سال 1400 تاکنون تکلیف وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن بازنشستگان تامین اجتماعی روشن نمی‌شود؟
بازنشسته تأمین اجتماعی
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
0
0
۱۴۰۱/۰۲/۲۶ – ۱۲:۱۴
۱۴۰۰/۰۸/۰۷ ۱۳:۲۵
۱۴۰۰/۰۴/۰۳ ۰۹:۳۲
چرا با گذشت بیش از ۱۹ ماه هنوز رئیس کل بانک مرکزی و رئیس کل بازرسی بانک ملی ایران بررسی، پیگیری و رسیدگی نکردند و نمی کنند چرا؟
وام ودیعه مسکن به ۲۲۳ هزار خانوار پرداخت شد/ و این درحالی است که اینجانب محمد میرزابابایی متقاضی وام ودیعه مسکن بنده درسیستم، بانک ملی را انتخاب کردم و پس ازسپری شدن یکماه نوبت دادن با مدارک کامل به همراه ضامن کارمند بازنشته با حقوق ۱۰م به بالا باگواهی کسر ازحقوق به بانک ملی نسیم شهرکد ۲۳۵۸ مراجعه کردم و بعد ازتکمیل پرونده میگوید چون ضامن از بانک رفاه حقوق میگیرد قبول نمیکنیم .باید از بانک ملی حقوق بگیرد و جوازکسب وچک هم قبول نمیکنیم …مردم ازکجا ضامنی پیدا کنند که دقیقا ازبانک ملی حقوق بگیرد؟ پیش رئیس شعبه هم رفتیم قبول نکرد. پس چرا همسایه ما با همین آقای ضامن وام ودیعه از بانک سپه گرفت؟! چرا آنقدرسنگ اندازی میکنند وحرف آخر را اول نمیزنند؟ یکباره بگویند وام نمیدهیم مردم را اذیت نکنید با توجه به اینکه ضامن پدرم بود وبازنشسته مخابرات میباشد.! برای بانک ملی و رئیس شعبه جای شرم وتاسف دارد که ۱۵میلیون ودیعه مسکن را به من مستاجر ندادند.
درضمن پدر من ۲۷ ماه سابقه درجبهه در سال ۶۳ الی ۶۵ در زمان جنگ تحمیلی بوده است و متاسفانه تاکنون هم هیچ گونه ارزشی قائل نیست و نبوده است چرا؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: