کد خبر: ۹۲۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲
تعداد بازدید: ۲۲۲
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: رئیس‌جمهور ماموریت داد ترمیمی در رابطه با حقوق کارمندان و بازنشستگان لشکری و کشوری انجام شود و در این زمینه نیز نباید استقراضی انجام شود.

شرط میرکاظمی برای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان: نمی‌توانیم خلق پول کنیمبه گزارش خبرداغ ، سیدمسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه امروز (۲۶ مرداد) هیات دولت گفت: برای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان به دنبال تامین منابع هستیم.

وی افزود: رئیس‌جمهور ماموریت داد تا ترمیمی در رابطه با حقوق کارمندان و بازنشستگان لشکری و کشوری انجام شود و در این زمینه نیز نباید استقراضی انجام شود.

میرکاظمی در ادامه سخنانش عنوان کرد: جلساتی برای بررسی افزایش منابع و مدیریت مصارف برگزار شده و در حال برگزاری است، اول باید ببینیم توان این کار را داریم یا نه؛ چون نمی‌شود یک پرداختی انجام بدهیم از آن طرف مجبور شویم خلق پول کنیم و تورم بیشتری به مردم تحمیل شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: اقدامات کارشناسی افزایش حقوق‌ها و پیدا کردن منابع تحقق آن در حال انجام است.

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: