کد خبر: ۹۲۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳
تعداد بازدید: ۴۶۰
رقم قرارداد مهاجم هلندی پرسپولیس چقدر است؟

رقم قرارداد بمب پرسپولیس لو رفتبه گزارش خبرداغ به نقل از فوتبالی: رقم قرارداد مهاجم هلندی پرسپولیس چقدر است؟

یورگن لوکادیا پس از توافق با قرمزها روز گذشته بالاخره در ساختمان باشگاه پرسپولیس حاضر شد و قراردادش را با این باشگاه به صورت رسمی امضا کرد.

اما از همان زمانی که بحث مذاکرات مدیران پرسپولیس با این مهاجم خارجی در رسانه‌ها مطرح شد، گمانه‌زنی‌ها درباره رقم قرارداد این بازیکن نیز آغاز و ارقام مختلفی درباره دستمزد او اعلام شد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که دیشب مهمان برنامه فوتبال برتر بود، درباره قرارداد این بازیکن گفت:" قرارداد یورگن لوکادیا دلاری است و او را با مبلغی خیلی کمتر از ۲.۵ میلیون دلار آوردیم حتی از نصف هم کمتر بود. اگر به واسطه دلال‌ها با لوکادیا وارد مذاکره می شدیم مبلغ او تا ۱ ونیم میلیون دلار هم می رفت."

شنیده‌ها حاکی از این است قرارداد پایه این بازیکن با پرسپولیس مبلغ ۹۰۰ هزار دلار بوده که ۱۰۰ هزار دلار حق ایجنت و ۳۰۰ هزار دلار آپشن نیز در قرارداد این بازیکن وجود دارد.

قرمزها حالا امیدوارند با توجه به دستمزدی که به این بازیکن پرداخت خواهند کرد، او از همان اولین مسابقه به یک مهره درخشان برای این تیم بدل شود و خیلی زود جای خودش را در ترکیب ثابت قرمزها به دست بیاورد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: