کد خبر: ۹۲۷۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
تعداد بازدید: ۱۹۷
پرسپولیس بعد از تساوی در فولادشهر این هفته در شرایطی مقابل شاگردان جواد نکونام قرار خواهد گرفت که سه بازیکن این تیم شرایط حضور در این جدال را خواهند یافت.

در انتظار سه رونمایی ویژه پرسپولیس برابر فولادبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: یحیی گل محمدی که به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش از روی نیمکت در جدال با فولاد خوزستان نخواهد بود، در این جدال قادر خواهد بود از سه بازیکن دیگر تیمش در لیست سود ببرد.

امید عالیشاه و مرتضی پورعلی گنجی که به دلیل مصدومیت دیدار با ذوب آهن را از دست داده بودند، اکنون شرایط همراهی سرخپوشان را برابر فولاد خوزستان خواهند داشت و در لیست این بازی قرار خواهند گرفت.

یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس نیز که به تازگی به این تیم پیوسته در صورت صلاحدید کادرفنی و آمادگی بدنی، در لیست این بازی قرار خواهد گرفت.

با اضافه شدن پورعلی گنجی احتمالا تغییراتی در خط دفاعی پرسپولیس در این جدال شکل گیرد و باید دید یحیی چه تصمیمی در نهایت خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: