کد خبر: ۹۲۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷
تعداد بازدید: ۸۴۰
در حالی که روابط روسیه با ایران و کشورهای حوزه خلیج‌فارس در یکی از بهترین دوران خود قرار دارد، تنش‌ها میان روسیه و اسرائیل رو به افزایش نهاده و به‌رغم سفر هیئت اسرائیلی به مسکو، مسائل مرتبط با فعالیت آژانس یهود در روسیه برطرف نشده است.

کیهان: اگر تنش ایران و اسرائیل ادامه پیدا کند، روسیه طرف ایران را خواهد گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل از کیهان :وزارت دادگستری روسیه از دادگاه خواست آژانس یهود که در روسیه «سخنوت» نامیده می‌شود و مسئول کمک به علیا، مهاجرت یهودیان به اسرائیل است را منحل کند.


صاحب‌نظران روس همچنین معتقدند اگر تنش‌ها میان ایران و اسرائیل شدت یابد و به‌ویژه به درگیری کشیده شود، روسیه قادر نخواهد بود به سیاست یکی به میخ یکی به نعل ادامه دهد و احتمالاً ناچار می‌شود طرف ایران را بگیرد، کشوری که به متحد کلیدی روسیه در خاورمیانه و جهان تبدیل شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
0
0
۱۲:۰۵۲۴ مرداد ۱۴۰۱
حماس و غزه پاسخ و جواب تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به نوارغزه داده است ولی متاسفانه سوریه ناتوان و عاجز ازسال 2011 تاکنون پاسخ و جواب تجاوز هوایی رژیم صهیونیشستی به سوریه را نداده است شرم آور و تاسف بار است.
رژیم صهیونیستی نابود باید گردد.
تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی از سال 2011 تاکنون به سوریه 100 درصد فقط به خاطر ناتوان، کوتاهی و سکوت ارتش سوریه بوده است.
تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی از سال 2011 تاکنون به سوریه 100 درصد فقط به خاطر ناتوان، کوتاهی و سکوت دولت و دیگر مسئولان سوریه بوده است.
رژیم صهیونیستی به همراه آمریکا عامل اختلاف بین کشورهای منطقه است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: