کد خبر: ۹۲۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
تعداد بازدید: ۱۹۰
کیت گریوایل ، شریک زندگی سابق رایان گیگز به پلیس گفته است که فوتبالیست مشهور سابق تیم ملی ولز و باشگاه منچستر یونایتد دائماً از او درخواست رابطه جنسی کرده و ساعتی ۵۰ بار به او زنگ می زده و مدعی شده که گیگز بعد از یک جروبحث به او لگد زده و لپ تاپش را به سمت او پرتاب کرده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از روزیاتو:کیت گریوایل ، شریک زندگی سابق رایان گیگز به پلیس گفته است که فوتبالیست مشهور سابق تیم ملی ولز و باشگاه منچستر یونایتد دائماً از او درخواست رابطه جنسی کرده و ساعتی ۵۰ بار به او زنگ می زده و مدعی شده که گیگز بعد از یک جروبحث به او لگد زده و لپ تاپش را به سمت او پرتاب کرده است.

 

 در مصاحبه ۱۰۵ دقیقه ای نامزد سابق گیگز با پلیس که صبح روز دوم دادگاه پخش شد، گریوایل به «خط قرمزهای» رابطه شان اشاره کرده که شامل از کوره در رفتن بیش از یک بار در هتل بوده است. گریوایل ۳۶ ساله که مدیر منابع انسانی است مدعی شده که پس از تصمیمش برای رفتن از خانه گیگز در جریان اولین قرنطینه کووید-۱۹ در سال ۲۰۲۰ از طریق گشتن آیپد او متوجه شده که گیگز با هشت زن مختلف رابطه دارد.

احضار فوتبالیست مشهور به‌دلیل کتک‌زدن همسرش!

وی در این باره گفته است: «پی بردن به حقیقت را به ماموریت خودم تبدیل کردم. این زمانی بود که شروع به چک کردن آیپدش کردم. واقعیت چیزی که در آن آیپد پیدا کردم بسیار بدتر از چیزی بود که می توانستید تصور کنید». او مدعی شده که از زمان شروع رابطه شان در سال ۲۰۱۴، گیگز با ۸ زن دیگر رابطه داشته و به او خیانت کرده است و بازیکن سابق منچستر یونایتد در پیام به دوستانش، نامزد خود را «گاو» و «آشغال» خطاب قرار داده است. گریوایل همچنین به تفصیل در مورد واکنش های تند گیگز به اتهامات او به خاطر داشتن رابطه با زنان دیگر در دوران زندگی شان با هم صحبت کرده است. این زن ۳۶ ساله مدعی است که گیگز ۴۸ ساله در سال ۲۰۱۷،  بعد از اینکه توسط همسرش متهم به رابطه با زن دیگری شده و گریوایل مدعی شده او را با زن دیگری دیده است، او را در حالی که لخت بوده از اتاق هتلشان در دبی بیرون کشیده است.

احضار فوتبالیست مشهور به‌دلیل کتک‌زدن همسرش!

در کریسمس سال ۲۰۱۹ نیز، به ادعای نامزد سابق گیگز، بازیکن خط میانی سابق تیم ملی ولز با لگد به پشت او زده در حالی که وی می خواسته به رختخواب برود و سپس در اتاق هتلی در لندن و بعد از جروبحث پس از یک شب بیرون بودن، کیف حاوی لپ تاپ خود گریوایل را به سمت سرش پرتاب کرده است. گیگز متهم است که به گریوایل و خواهر کوچکترش، اِما، در تاریخ اول نوامبر ۲۰۲۰ حمله کرده و بخش دیگری از اتهامات او مربوط به رفتارهای خشن و کنترل گرانه نسبت به نامزد سابق خود بین سال ۲۰۱۷ تا نوامبر ۲۰۲۰ است.

رایان گیگز تمامی اتهامات را رد کرده است. گریوایل قرار است بعد از ابراز صحبت هایش در دادگاه، مورد سوال تیم حقوقی گیگز قرار گیرد. در جریان یکی از درگیری هایشان در سال ۲۰۱۷، گریوایل به پلیس گفته است: «ما از کلوب شبانه به اتاق هتل بازگشتیم و من چیزی گفتم و دوباره او از کوره در رفت. من لباسی به تن نداشتم، مچ دستم را گرفت، کمی مرا به سمت سالن هتل کشید. مرا از روی زمین بلند کرد، تمام ساکم را برداشت و همه چیز را داخل راهرو انداخت و در را بست. من آنجا لخت بودم و همه وسایلم داخل راهرو افتاده بود. تمام وسایلم را برداشتم، داخل رفتم و مستقیم به رختخواب رفتم. وسایلم را در حالی جمع کردم که یک حوله دور خودم پیچیده بودم».

احضار فوتبالیست مشهور به‌دلیل کتک‌زدن همسرش!

رابطه این دو اما ادامه یافت و گریوایل با جزییات فراوان می گوید که به این موضوع مشکوک بوده که گیگز چند زن دیگر را می بیند و رفتار خود را «ساده لوحانه» و از سر سادگی توصیف می کند. در مورد درگیری دیگری که در ایام کریسمس در لندن و در سال ۲۰۱۹ برای این دو اتفاق افتاد نیز گریوایل چنین می گوید: «تمام لباس هایم را درآوردم و به رختخواب رفتم. چنان با لگد به پشتم زد که از روی تخت پایین افتاده و روی زمین افتادم. با خودم گفتم چی شده. بار دیگر مرا گرفت، به اتاق رختکن برد، کیفم که لپ تاپم داخل آن بود را به سمت سرم پرت کرد. مرا بدون لباس در راهرو رها کرد. ده دقیقه بعد باز مرا گرفت و به رختخواب برد و می خواست با من رابطه جنسی داشته باشد. به یاد دارم که صبح بیدار شدم، بیدار شدم و در ابتدا نمی دانستم که چه اتفاقی افتاده بود. به یاد دارم از او پرسیدم که آیا کیفم را به سمت سرم پرت کردی؟ و او گفت آره چون مرا به لاس زدن متهم کردی، باعث شدی این کار را بکنم، چنان مرا عصبانی کردی که باعث شدی این کار را بکنم. این برای من بد است که تو اینقدر مرا عصبانی می کنی، در این باره باید خیلی مراقب باشی».

احضار فوتبالیست مشهور به‌دلیل کتک‌زدن همسرش!

گریوایل می گوید که بعد از بیدار شدن از خواب متوجه برآمدگی و کبودی روی سرش به خاطر برخورد لپ تاپ با سرش شده است. در ابتدای مصاحبه اش با پلیس، گریوایل می گوید که در سال ۲۰۱۳ و هنگامی که به عنوان مدیر منابع انسانی برای یک شرکت متعلق به گیگز کار می کرد با وی آشنا شده است. او مدعی است که با گیگز در مورد ازدواج های ناشادو ناموفقشان صحبت کرده و رابطه آن ها زمانی آغاز شد که وی را به اتاق هتلی فرا خواند که قرار بود در آن یک پیراهن ورزشی را برای یکی از طرفدارانش امضا کند. گریوایل می گوید: «انگار که بهترین دوستم را ملاقات کرده باشم، کسی که مرا از دست ازدواجم خلاص می کرد. او می گفت که نیمه گمشده اش هستم. چیزی فراتر از یک رابطه برای روابط جنسی بود».

او ابتدای رابطه شان را «شبیه یک داستان عاشقانه از یلم ها» توصیف کرده و احساس می کرده که گیگز واقعاً عاشق اوست. گریوایل در ادامه می گوید که گیگز گفته بود همسرش، استیسی، را ترک کرده و گفته که می خواهد با او خانواده تشکیل دهد. اما گریوایل در ادامه در می یابد که جدایی او از همسرش واقعیت ندارد و پیام هایی زشت از استیسی گیگز و دختر او دریافت کرده است. گریوایل مدعی است که گیگز او را به داشتن رابطه با مردان دیگر متهم کرده و مدعی شده که او را اخراج می کند. در ادامه گریوایل مدعی است به ابوظبی نقل مکان می کند تا از گیگز دور باشد اما گیگز به پیام دادن به او ادامه می دهد، گاهی اوقات ۳۰ بار در روز و در ادامه برای دیدن او به دبی می آید. وقتی گریوایل به منچستر باز می گردد، رابطه این دو نیز از نو شروع می شود.

احضار فوتبالیست مشهور به‌دلیل کتک‌زدن همسرش!

نامزد سابق گیگز می گوید که بازیکن سابق منچستر یونایتد او را برای رابطه جنسی تحت فشار قرار نمی داده اما «از رابطه جنسی برای رسیدن به من استفاده می کرد… مرتب پیام ها و تصاویر جنسی می فرستاد. او کاملاً مرا برای سکس استفاده می کرد. او مرا به حال خودم نمی گذاشت». بعد از جدایی دوباره، گریوایل مدعی است که در ژانویه ۲۰۲۰ بود گیگز بار دیگر به او پیام می داد و تماس می گرفت، گاهی اوقات ۵۰ بار در روز، و بار دیگر رابطه این دو از سر گرفته شد.

احضار فوتبالیست مشهور به‌دلیل کتک‌زدن همسرش!

در این دوران نیز گریوایل شرایط رابطه با گیگز را چنین توصیف می کند: «در نهایت با او زیر یک سقف رفتم. در جریان قرنطینه همه چیز در سطح دیگری بود، بارها مرا تحقیر می کرد، جلوی دیگران تحقیرم می کرد. دائماً از من فرار می کرد، با تلفن مخفیانه صحبت می کرد. به پدرم گفته شده بود که سرطان دارد اما او سرش را از روی گوشی اش بلند نکرد. او دائماً به من می گفتم که دمدمی مزاج هستم و به من می گفت که از آنجا بروم. همیشه در طول شب می خواست رابطه جنسی داشته باشد و بعد کمی به من محبت می کرد و من همان ذره محبت را می چسبیدم. بعد برایم گل می خرید. این شرایط برای حدود سه ماه در دوران قرنطینه ادامه داشت. انگار که همیشه نسبت به این ماجراها بی حس بودم». در ادامه گریوایل تصمیم می گیرد از گیگز جدا شده و برای زندگی به جای دیگری برود.

بعد از اینکه تصمیم می گیرد از او جدا شود، به سراغ آیپدش رفته و آنجاست که می فهمد گیگز با چند زن رابطه داشته است: «هشت زن بودند که او با آن ها رابطه داشت، روابط کاملی که بی وقفه از سال ۲۰۱۴ ادامه داشت. از همه نوع زنی، سفید و سیاه. پیامی بود که برایش دوستانش فرستاده و مرا آشغال و گاو احمق نامیده بود».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: