کد خبر: ۹۲۷۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
تعداد بازدید: ۱۷۶
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: برای ارائه کالابرگ منتظر گزارش نهایی تامین زیرساخت‌ها هستیم و تا اوایل شهریور تصمیم‌گیری نهایی را انجام خواهیم داد.

خبر مهم وزیر اقتصاد درباره زمان توزیع کوپنبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: وزیر اقتصاد و دارایی گفت: برای ارائه کالابرگ منتظر گزارش نهایی تامین زیرساخت‌ها هستیم و تا اوایل شهریور تصمیم‌گیری نهایی را انجام خواهیم داد.

 
 

سید احسان خاندوزی درباره اظهارات نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخصوص ارائه کالابرگ از سوی دولت در شهریور برای ادامه روند پرداخت یارانه‌ها به این شیوه گفت: ارائه کالابرگ منوط به این است که گزارش استقرار زیرساخت‌های فنی خدمت آقای رئیس‌جمهور ارائه شود.

وزیر اقتصاد و دارایی تاکید کرد: این گزارش قرار است تا آخر مرداد ماه توسط دوستان ارائه شود. امیدواریم اوایل شهریور ماه بعد از ارائه گزارش تصمیم نهایی در خصوص جزئیات تغییر شیوه پرداخت یارانه‌ها صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از تصمیم نهایی ستاد اقتصادی دولت شیوه پرداخت کالابرگ و نحوه دریافت آن را اعلام خواهیم کرد.

خاندوزی در پاسخ به این سوال که آیا مردم می‌پذیرند بعد از چندین سال دریافت یارانه به صورت نقدی کالابرگ دریافت کنند، گفت: با توجه به اینکه پرداخت یارانه‌ها حکم قانون بودجه سال ۱۴۰۱ است و دولت به جهت اینکه می‌خواست حتماً حمایت اولیه صورت بگیرد در ماه‌های گذشته تلاش کرد پرداخت یارانه داشته باشیم تا زمانی که زیرساخت ارائه کالابرگ آماده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
0
0
فارس من| مطالبه پرداخت وام بدون ضامن/ وزارت اقتصاد:16 همت وام بدون ضامن پرداخت شد

۱۲:۵۸ ۱۴۰۱-۵-۱۷
فارس من| مطالبه پرداخت وام بدون ضامن/ وزارت اقتصاد:16 همت وام بدون ضامن پرداخت شد
طبق اعلام وزارت اقتصاد، بانک‌های دولتی از بهمن سال 1400 تا کنون 16 هزار میلیارد تومان تسهیلات بدون ضامن پرداخت کرده‌اند.

آقای سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی
در بهمن ماه سال 1400 قرار بوده است هر بانک از پرداخت وام 50 تا 100 بدون ضامن خودداری کند و مسئول بانک را بر کنار کند ولی متاسفانه تاکنون خبری از برکنار مسئولین بانک ها نیست چرا؟
مسئولین بانک ها به خوبی می دانند در کشورما قانون و عدالت وجود ندارد و به تخلف، عملکرد و رفتار بانک ها هیچ کس بررسی و رسیدگی نمی کند و به خاطر آن بخشنامه بانک مرکزی را در باره پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن را عمل، اجرا و رعایت نکردند.
بازنشسته تامین اجتماعی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: