کد خبر: ۹۲۶۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱
تعداد بازدید: ۱۷۷
با توجه به برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در مهدیه و مصلی تهران، فردا (۱۴ مردادماه) از ساعت ۶و۳۰ دقیقه تا ۸ و۳۰ دقیقه تردد مسافران در تمام ایستگاه‌ها رایگان خواهد بود.

خدمات رایگان متروی تهران در روز جمعهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: خدمات رسانی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در روز جمعه ( ۱۴ مرداد ماه) به شرکت کنندگان مراسم شیرخوارگان حسینی، رایگان است.

 
 

 با توجه به برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در  مهدیه و مصلی تهران،  فردا (۱۴ مردادماه) از ساعت ۶و۳۰ دقیقه تا ۸ و۳۰ دقیقه تردد مسافران در تمام ایستگاه‌ها رایگان خواهد بود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه همچنین به منظور سهولت برگشت عزاداران محترم از ساعت ۹ و۳۰ دقیقه تا ۱۱ تردد در ایستگاه های شهید بهشتی، مصلی، سهروردی و میرزای شیرازی رایگان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: