کد خبر: ۹۲۶۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
تعداد بازدید: ۱۴۰
بانک آینده و شرکت ‌امداد خودرو ایران بر توسعه همکاری‌های مشترک در حوزه کسب‌وکار و بانکداری نوین، تأکید کردند.

آغاز همکاری دو جانبه بانک آینده و شرکت امداد خودرو ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک آینده ، بانک آینده و شرکت ‌امداد خودرو ایران بر توسعه همکاری‌های مشترک در حوزه کسب‌وکار و بانکداری نوین، تأکید کردند.
ارائه انواع خدمات در زمینه‌های مختلف بانکی، مالی، بیمه‌ای، تجاری، گردشگری، تفریحی، عملیات بانکداری الکترونیکی و صدور انواع ضمانت‌نامه بانکی از سوی بانک آینده به شرکت امداد خودرو ایران و شرکت‌های پیمان‌کاری آن از جمله خدمات قابل‌ارائه در این تفاهم‌نامه‌ است.
هم‌چنین اعطای انواع تسهیلات در قالب طرح‌های «آینده‌داران»، «طراوت»، «کارا» و «کارگشا»، اعطای وام‌ قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری، صدور کارت اعتباری برای کارکنان این شرکت و شرکت‌های هم‌گروه از دیگر موضوعات مطرح در این تفاهم‌نامه بود.
تمرکز بخشی از عملیات بانکی شرکت امداد خودرو ایران و شرکت‌های طرف قرارداد و پیمان‌کاران آن، از طریق افتتاح حساب و تمرکز حساب‌ها نزد بانک، اخذ ضمانت‌نامه‌ها، تمرکز حساب‌های واریز حقوق کارکنان این شرکت و شرکت‌های پیمان‌کار نزد بانک آینده، از جمله دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: