کد خبر: ۹۲۶۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
تعداد بازدید: ۱۵۵
امیر سرتیپ آشتیبانی از افتتاح یک نمایشگاه بزرگ از دستاوردهای دفاعی کشور در آینده نزدیک خبر داد.

وزیر دفاع: نمایشگاه دستاوردهای دفاعی کشور بزودی افتتاح می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز سه‌شنبه (11 مرداد) در آئین افتتاح نمایشگاه قابلیت‌های وزارت دفاع در تولید و اقتصاد دانش‌بنیان که در محل سازمان صنایع دفاع برگزار شد، اظهار داشت: وزارت دفاع مسئولیت تولید قدرت و ارتقا توانمندی‌های صنعتی دفاعی جمهوری اسلامی ایران را بر عهده دارد و در این مسیر از سر ریز تولیدات در حوزه‌های غیرنظامی برای ارتقا سطح صنعت کشور استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: دستاوردهایی که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده شامل یک هزار و ۱۰۰ محصول در حوزه‌های مختلف است که در این مسیر به ارتقا توانمندی‌ها و قابلیت‌های صنعتی پرداختیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: ما بومی‌سازی محصولات و عمق‌بخشی به دانش و فناوری و هم‌افزایی بین مجموعه‌های مختلف کشور را در دستور کار قرار دادیم و هم اکنون با بیش از ۵ هزار شرکت دانش‌بنیان همکاری می‌کنیم.

امیر آشتیانی در پایان از افتتاح یک نمایشگاه بزرگ از دستاوردهای دفاعی کشور در آینده نزدیک خبر داد.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نیز در این مراسم با بیان اینکه فناوری‌های بسیاری در حوزه دفاع توسعه پیدا کرده است، گفت: این توسعه به دو قسم بوده که یک بخش سرریز حوزه دفاعی است و یک بخش تکنولوژی‌هایی که در حوزه غیرنظامی توسعه پیدا کرده است.

وی گفت: ایجاد ظرفیت‌هایی مانند این نمایشگاه باعث می‌شود تا آشنایی با توانمندی‌های هر دو بخش صورت بگیرد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: