کد خبر: ۹۲۶۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
تعداد بازدید: ۲۳۶
محمد مومنی می گوید مصطفی آجورلو به خواسته های ساپینتو احترام می گذارد

به گزارش خبرداغ ، محمد مومنی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت و گو با ایلنا در خصوص شرایط این تیم پیش از شروع فصل جدید رقابتهای لیگ برتر اظهر داشت: استقلال زیر نظر ساپینتو تمرینات منظم و فشرده‌ای را پشت سر گذاشتند و به طور حتم تاثیر این اردو در شروع لیگ برتر مشخص خواهد شد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال افزود: استقلال همواره مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود و مطمئنا کادرفنی و بازیکنان در این بین تلاش مضاعفی را از خود به نمایش خواهند گذاشت.

مومنی در خصوص شرایط نقل و انتقالات استقلال تصریح کرد: مدیریت باشگاه استقلال تلاش خود را انجام داد تا همه نیازهای سرمربی تیم را برآورده سازد. آجورلو نشان داد مدیری است که به خواسته‌های سرمربی اش احترام می‌گذارد.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص دیدار استقلال و سپاهان در افتتاحیه لیگ بیست و دوم گفت: فکر می‌کنم بازی بسیار خوب و زیبایی خواهد بود چون دو هر دو مربی به دنبال بازی لذت بخش هستند . سپاهان تیم بسیار قدرتمندی در این فصل خواهد بود اما استقلال در این بازی میزبان است و باید از همان هفته اول امتیازات را جمع آوری کنیم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: