کد خبر: ۹۲۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
تعداد بازدید: ۲۲۵
پیام رسان محبوب واتساپ به زودی ویژگی جدیدی برای گرو‌های خود ارائه خواهد کرد. این ویژگی به مدیر گروه این امکان را می‌دهد تا پیام‌های گروه را برای همه اعضا حذف کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از فرارو: پیام رسان محبوب واتساپ به زودی ویژگی جدیدی برای گرو‌های خود ارائه خواهد کرد. این ویژگی به مدیر گروه این امکان را می‌دهد تا پیام‌های گروه را برای همه اعضا حذف کند.

 
 

قابلیت جدید واتساپ که ادمین‌ها را خوشحال می‌کند

طبق اسکرین شاتی که توسط ردیاب واتساپ WABetaInfo به اشتراک گذاشته شده است، هنگامی که یک ادمین پیامی را از گروه حذف می‌کند، سایر اعضای گروه متن «This was deleted by an admin» را مشاهده خواهند کرد. این پیام به اعضای گروه نشان می‌دهد که ادمین پیامی را حذف کرده است.

این ویژگی که به منظور بهبود رابط کاربری واتساپ در نظر گرفته شده است، در حال حاضر فقط برای برخی از آزمایش کنندگان بتا در دسترس است و به زودی برای تعداد بیشتری از کاربران واتساپ بتا ارائه خواهد شد. این قابلیت به زودی در نسخه ۲.۲۲.۱۷.۱۲ واتساپ بتا ارائه می‌شود. بررسی در دسترس قرار گرفتن این ویژگی بسیار ساده است؛ کافی است گروهی را که در آن ادمین هستید، باز کنید. یکی از پیام‌های ارسال شده توسط اعضا را حذف کنید. در صورتی که گزینه Delete for everyone یا «حذف برای همه» را مشاهده کردید، یعنی این ویژگی برای شما فعال شده است.

قابلیت جدید واتساپ که ادمین‌ها را خوشحال می‌کند

این پیام رسان اخیرا در حال کار بر روی چندین ویژگی جدید نیز می‌باشد. از جمله، قابلیت ذخیره سازی چت ناپدید شده؛ این قابلیت یک پیام موقت را پس از انقضا به یک پیام استاندارد تبدیل می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های آینده واتساپ افزایش محدودیت زمانی حذف پیام برای همه به ۲ روز و ۱۲ ساعت است. با این حال هنوز هیچ تایید رسمی در خصوص موضوع وجود ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: